úterý 12. dubna 2011

Finally I wear skirt

Zdravím vás všechny!
Dnes mám pro vás fotku outfitu - konečně se sukní. Ne, že bych sukně nenosila, naopak je mám moc ráda a šatička taky, ale poslední dobou, jak jsem již avizovala, trávím většinu času doma a snažím se pracovat na diplomce. Dnes jsem byla na jedné přednášce a mrzí mi, že jsem prošvihla přednášku s Danou Drábovou. Večer jsem šla do jazykovky a z toho přikládám něco málo fotek outfitu. Od minulého týdne jsem začala chodit každé pondělí až do konce června na konverzaci s rodilým mluvčím, abych se trochu v té angličtině zase procvičila. A jedna z nejlepších věcí na dnešním dni byla ta, že mi můj mlý přinesl kebab - mňaam!!!

Tu bílou sukni, co mám na sobě, jsem si přivlastnila z maminy šatníku, haha. :-) A je naprosto super! Modrou kabelku jsem sehnala někdy před 2 roky ve výprodeji v Reservedu. Koukala jsem na ní týden před tím, než jsem koupila a pak mi jí zlevnili ze 799,- Kč na 149,- Kč! Takže paráda. :-)






skirt - from my mum's wardrobe, blazer - Next, t-shirt - EDC by Esprit, handbag - Reserved, shoes - Humanic



Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)