neděle 24. dubna 2011

Velikonoce

Dnešní krásné sluneční odpoledne jsem konečně strávila venku. Byli jsme s milým u mojí babičky a nešlo nepořídit fotky na zahradě, která krásně kvetla.

Finally I spent today's sunny afternoon outside. I was with my honey at my granny and we had to make photos in the garden, which was very beautiful.

Přejí všem krásné prožití Velikonoc!  (\__/)
                                                       (=’.’=)
                                                       (“)__(“)






dress - Terranova, shoes - Marco tozzi, ring - gift, earrings + necklase - Swarovski

P.S. Už mám opět nalakováno praskacím lakem. :-)

1 komentář:

  1. .....chcípni blbko, krávo, čubko píčo, ...... nesnášim tě od prvního setkání seš mi nesympatická, neholíš si podpaží, smrdíš, nechápu jak nějakej člověk jako ty je ta tomhle světě... nechtěla jsem být hnusná, ale už jsem musela něco udělat

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)