pátek 13. května 2011

Le chat noir

Mám ráda kočky, ale momentálně žádnou nemám. Tak aspoň jedna černá na tričku. :) Tenhle kousek jsem ulovila v povánočních slevách. Lososové psaníčko jsem okukovala už delší dobu a nakonec jsem si ho koupila jako odměnu za hotovou diplomku. ;) A doufám, že tenhle post už se nesmaže - potřetí už se mi to psát chtít nebude..

I like cats but actually I don't have anyone. So at least one on t-shirt. :) I bought this piece in sales after Christmas. Salmon-coloured clutch I was watching long time and finally I bought it as adward for finish Master thesis. ;) I hope that this post doesn't dismiss - I don't want to write it in three times...

t-shirt: Pimkie, jeans: ???, clutch: F&F, shoes: Deichmann

9 komentářů:

  1. Ježííííííííííííííííš... To je úúúžasnééé... Miluju kočky a tahle se ti vážně povedla sehnat...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna mám na sobě tričko s kočkou... :D a ta živá je zrovna na chodbě, donesla domů myš a utekla jí, tak loví... :o/ Někdy je nejlepší mít kočku jen na tričku... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Desty: Děkuju! :)
    Ivet: S kočkama je sranda.:D A když si jí člověk pořídí, tak některým situacím se nevyhne. I tak do budoucna čičinu chci. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné tričko, jsi čičinka. :) To psaníčko mám taky. .)

    OdpovědětVymazat
  5. Já když jsem si ho doma pak prohlížela, tak jsem zrovna přemýšlela, kdo ho taky má. :D

    OdpovědětVymazat
  6. strašne moc sa mi lubia tvoje pehy:)))

    OdpovědětVymazat
  7. mafinx: To jsi mi udělala velkou radost. Dřív jsem kvůli nim měla komplexy, ale teď to beru tak, že jsem trochu vyjímečná. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělé! A jak to psaníčko ladí ke koččině mašli:-)
    Komplexy kvůli pihám? To snad ne..:-) Hrozně se mi líbí všichni pihatí lidé:-))

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)