pondělí 30. května 2011

Necessities Nr. 3: Lips

Ve včerejším postu jsem psala, že jsem si po dlouhé době koupila rtěnku. Rozhodla jsem se, že vám tedy představím, co momentálně používám na rty. :)


Mám suché rty, takže u sebe vždy nosím balzám, nejvíce mi vyhovuje Labello Milk&Honey. Růžový perleťový balzám Bebe nabarví rty na světle růžovou, ale musím pod nej použít ještě Labello, nevyživí rty dostatečně. Růžový balzám Bebe natónuje lehce rty a dobře je i vyživí. Mentolový krémový balzám Balea používám, když mám lehce odřený nos od rýmy (což bylo např. minulý týden), podrážděné místo zklidní a "ochladí".

Lesky na rty mám monetálně jen dva (nechápu, co se stalo, většinou mám aspoň 4 :)). Červenokorálový je od Manhattanu (odstín 45B), nanáší se dobře, vydrží i docela dlouho a nelepí. Světlejší je od Yves Rocher (odstín 06 Fraise), má krásnou barvu, rty se po něm hezky lesknou, nemá klasický aplikátor, ale štěteček a nanáší se s tím skvěle, akorát jedno mínus - trochu lepí.

lipgloss: 06 Fraise, Yves Rocher
A konečně rtěnky. Rtěnky moc nepoužívám, protože 99% rtěnek, co jsem vyzkoušela mi vysušuje, i když pod ně dám balzám. Přesto první kterou jsem si pořídila byla od Clinique (odstín Bamboo pink), je to sice testerové balení, ale žádnou vadu nemá. Na pohled vypadá docela tmavě, ale na mých rtech (mám je dost světlé a ještě pihaté :)) není tak tmavá, docela dlouho vydrží a nevysušuje, takže pod ní nemusím dávat balzám. Druhou svojí rtěnku jsem si koupila na radu Petry od Essence (odstín 33 Glam Girl) a mile mi překvapilo, že je opravdu skoro jako balzám. Rty pěkně vyživí, propůjčí jim hezký barevný nádech a ještě se lesknou. Navíc její cena je bezkonkurenční. :)

lipstick: 33 Glam Girl, Essence
lipstick: Bamboo Pink, Clinique

4 komentáře:

  1. Doporučuju SOS balzám od Bodysolu, mám ho z lékárny za 36,- a je dokonalý. Rty mám hodně suché, loupou se mi tak, dřív sem kůži strhávala po kusech, ale tenhle stačí použít 2x denně a od té doby nemám problémy. Je na suché a popraskané rty, UVA, UVB, Vitaminy a aloe vera. Obsahuje bambucké máslo. Je mírně perleťový, jinak bezbarvý. ;o)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)