úterý 14. června 2011

Maxi :)

Dnes jsem se ségrou vyrazila na chvilku do města. Já si potřebovala kouipt bezešvé silonky a ona zelené punčochy na jedno vystoupení, které má teď o víkendu v Divadle ABC. Obě jsme se vsadily maxi délky, venku stejně nepanuje počasí na nošení krátkých délek, bohužel.

Today I went to the city with my sister. I needed to buy stockings and she needed to buy green tights for the weekend exhibition in Theatre ABC.

skirt: mum's (Takko), shirt: Pepe Jeans, hanbag: Rocawear, wedges: Marco Tozzi, gifted bracelet: from Italy 

Tak takhle vypadá ségra, prý jsme si dost podobné, tak posuďte sami...

my dress: Terranova, sweater: Orsay, shoes: Deichmann, gifted bag

2 komentáře:

  1. Máš krásnou sukni, musím říct, že podobnou jsem sháněla už vloni,ale nesehnala a tak sháním dál, chtěla bych nejlépe bílou nebo béžovou. Maxi délky se mi moc líbí, ej to ženské a taky pohodlné. Jinak se ségrou jste si asi hodně podobné těma vlasama, jinak v obličeji bych ani neřekla,ale asi by to chtělo větší fotku :)....

    OdpovědětVymazat
  2. tak jsem si váš ještě zvětšila :D a v obličeji mi zas tak podobné vážně nepřijdete :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)