pondělí 27. června 2011

Víkend v Krkonoších :)

V neděli jsem se vrátila ze Špindlerova mlýna, kde jsme byli od pátka odpoledne až do neděle ve wellness hotelu Arnika. Bylo to opravdu úžasné až na tu cestu tam - 45 min. jsme čekali v zácpě před Jičínem. Léto vxpadalo tento víkend v Krkonoších úplně jinak. Většinu pobytu venku jsem s přítelem strávili oba v softshellce, proto nečekejte žádný oslňující outfit. ;) Jeli jsme si odpočnout, ale v sobotu jsme našlapali hravě asi 15 km. :)

Sněžka
cesta do Špindlu
večeře: špagety s mořskými potvůrkami, mňam
top: Gate, trousers: Yessica, wedges: Gate, handbag: Calvin Klein
náš hotel
softshell jacket: Hi-tec, jeans: DKNY, shoes: Esprit, t-shirt: Terranova

A když už mám být aspoň trochu sportovně oblečená, tak v mé oblíbené růžové a mám jistotu, že pokud se někde ztratím, tak v téhle bunde mi určitě najdou. :)

1 komentář:

  1. Hned bych někam vyrazila na hory. Já mám hnědou bundu, ale mám na ni odrazky a růžovej zip. :D

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)