čtvrtek 15. září 2011

Ginger hair and green dress - good combination in my opinion :)


Tyto šaty mám už dva roky, ale úplně jsem na ně zapomněla a našla je při úklidu skříně. :) Koupila jsem je v OP Prostějov za směšné peníze. Mám v plánu je nosit s bílým bolerkem. Letos už na ně bohužel počasí asi nevyjde, tak třeba příští rok. :) Omlouvám se, že vám nekomentuji články, ale vstávám hodně brzy a večer padám do postele vyčerpáním. Doufám, že se to brzy zlepší. :)
A za chvilku tu je víkend! :)
These dress I had already two years but I totally forgot that I've got it and I found it during cleaning my wardrobe. :) I bought it in OP Prostějov for funny money. I plan to wear them with white bolero. I Won't wear it probably this year, so maybe next summer. :) I'm sorry about my absence with comments but I get ut very early and I fall so tired to the bed every evening. I hope it'll be better. :)
And soon there is weekend! :)

 dress: OP Prostějov
wedges: Marco Tozzi
handbag: Rocawear
watch: Bentime

5 komentářů:

  1. Zelená zrzkám sluší. :) Ale myslím si, že by ti slušely i výraznější barvičky. Je to, ale jen můj názor :) A věřím ti, že musíš být unavená z práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, taky sem to chtěla napsat, že zrzkám sekne zelená se ví od pradávna.. :) moc pěkné!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, mám to taky vyzkoušené ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy je zajímavé, co člověk ještě v té skříni najde. :)
    A jak je potom mile překvapen ;).

    OdpovědětVymazat
  5. to je svatá pravda, zrz a zelená jde krásně k sobě a to ve všech odstínech!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)