sobota 3. září 2011

Minigolf in Skodaland


Minigolf jsem poprvé hrála někdy ve 12 letech. Bylo to v Košicích a pamatuji si, že jsem skončila poslední. Od té doby jsem se čas od času na minigolf dostala a loni se dostala i k tomu zkusit klasický golf. Včera jsme s přítelem byli na minigolfu ve Škodalandu. Je to relativně nově postavený víceúčelový park s in-line dráhou, minigolfem, jezírkem na koupání, hřišti na nohejbal a beach volejbal a dalšími atrakcemi. Doporučuji, pokud se chystáte do Plzně a chcete se i trochu sportovně vyžít. :)

I played minigolf fir the first time maybe when I was  12 years old. It was in Košice and I remembered I was the last. I play sometimes minigolf from this time and last year I tried classical golf. Yesterday I played minigolf with my BF in Skodaland. It's quite new multifunction park with in-line track, minigolf, lake for swimming, playgrounds for beach volleyball and other attractions. I recommend you if you want visit Pilsen and you want to practice sport. :)


skirt: ???
top: Orsay
flip-flops: F&F
hanbag: second hand 
gifted bracelet 
watch: Bentime 
 

10 komentářů:

  1. Ta poslední je krásná. To je ta úžasná stará kabelka vid:)...ta se mi moc líbí..M*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Páni já chci taky u nás takovej park! Tam by se mi líbilo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeej ake krasne fotky,to vyzera moc ako zabava!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, je tam opravdu fajnově. :)
    Marcela: Je ze sekáče a je opravdu úžasná, hlavně na dotek. :D

    OdpovědětVymazat
  5. I really like Mini Golf!! When I was a child I enjoyed a lot when I went to Mini Golf

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpovědětVymazat
  6. Minigolf miluji a nerada prohrávám! :D Vypadá to tam pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to slusi a zavidim ze si tam byla!!!
    mužu Vás všehny poprosit jen o hlasy na http://www.jsinej.cz/tyden/2011/36/62065016e60965f100040b57ad37ba75

    klidně napište a Vy a já Vám to mile oplatím!!! jo a jestli někdo chcete 10% slevu do www.zoot.cz tak mám řekně te si a prosím oty hlásky, stačí dát přihlásit se přes FB

    OdpovědětVymazat
  8. miluju proužky, takže za mě palec nahoru za ně :D a vůbec je to tak golfově sladěné ;). Já jsem minigolf hrála jednou, ještě na gymplu a pamatuju si, že mi to moc nešlo a tím pádem mě to ani moc nechytlo :D....

    OdpovědětVymazat
  9. looks like you had lots of fun :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Nějak jsem si nepovšimla, že je tam minigolf a to jsem tam chodila o obědové pauze v práci =) Hezký pohodový outfit

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)