neděle 23. října 2011

Pink leopard in Café Hardy


V sobotu jsem mimo jiné měla s kamarádkou sraz a šly jsme omrknout nově otevřenou kavárnu Café Hardy. Interiér se mi moc líbil. Ochutnala jsem čokoládu s kamarelovou příchutí, ale kolem karamelu to asi jen "běželo". Jinak byla čokoláda hustá a chutnala dobře. Pak jsem měla ještě Cappuccione - espresso, s teplou a studenou mléčnou pěnou, posypané kakaem a na vrchu byly dvě čokolády. Bylo to opravdu výborné. Vytáhla jsem už zimní kabát a rukavice, protože venku byla opravdu pořádná zima. Pak jsme zašly ještě na vínko a pak domů. :)
On Saturday I had btw. meeting with my friend and we visited new opened cafeteria Café Hardy. I liked the interior. I tried chocolate with caramel but it ran about caramel. Btw. the chocolate was full-bodied and it tasted good. Then we had Cappuccione - espresso with hot and cold milk foam, cacao and two small chcolates on the top. It was very tasty. I wore winter coat and gloves because it was very cold. Then we went for a wine and then back to home. :)


coat, tights: F&F
heels: H&M
handbag: Guess
gloves: Suzie smith
scarf: Comtessa

9 komentářů:

  1. Jo kavárníčky a sladké kávičky, to já můžu! Sluší ti to růžová lady! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů celá v růžové :) pěkné, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. černá s růžovou je i moje oblíbená kombinace, kabelku už jsem obdivovala,ale moc se mi líbí i kabát :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Hi! I just found your blog and I think it's really cute! Love your style! You might like my blog too as it's a personal style and fashion blog from me over here in England. I would love for you to stop by and comment if you like it!

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za komentáře. Znamená to pro mě hodně. :)
    Thanks a lot for your comments. It means a lot for me. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Madeleine: Ano, kavárne je v Plzni - na rohu Františkánské a Bezručovy ulice. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)