sobota 12. listopadu 2011

I don't wear only black colours


Z některých fotek by se mohlo zdát, že nosím jen černou, ale není to pravda. Jen některé věci mám v černé a to proto, že se dají dobře kombinovat. Myslím si, že černý nebo béžový kabát je základem každého šatníku, stejně tak jako černé boty, kabelka a malé černé. Černou kabelku momentálně dost postrádám, každopádně uvažuji nad XXL psaníčkem z Asosu. Pokud byste měli nějaký tipy, tak je samozřejmě uvítám. :)
It seems from some photos I wear only black colour but it isn't true. I've got some pieces in black because it can be good combinated. I think black or beige coat is one of elementary picese in every wardrobe, it's the same like black shoes, handbag and small black. I miss black handbag a lot but I'm tinking about XXL clutch from Asos. If you have some tips, I'll welcome it. :)


coat: Topshop
skirt: Amisu
tights: F&F
shoes: H&M
jumper: Victoria's Secret
gloves: Suzie Smith
handbag: vintage

10 komentářů:

  1. Já mám v černé všechny boty a všechny kabelky :D ale snažím se ji pomalu ale jistě nahrazovat i jinýma barvama.. jenže nic se nekombinuje tak dobře jako černá :D

    OdpovědětVymazat
  2. já miluju černou, super se kombinuje a prostě se v ní cítím dobře :) ale při nákupu se snažím trochu rozmýšlet, abych zase neměla všechno černé :D A přeju hodně trpělivosti při shánění černé kabelky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Love the fuchsia details!

    OdpovědětVymazat
  4. beautiful outfit!!!amazing blog!! i'm following you!!if you like mine,do the same!!

    OdpovědětVymazat
  5. very very nice blog!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE

    OdpovědětVymazat
  6. Nice outfit!!


    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. you r nice)

    http://lazyheels.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. já si taky myslím, že černá je základ a v zimních měsících ji nosím opravdu ráda a myslím, že když se pěkně zkombinuje s barevnými doplnky nemusí vypadat vůbec smutně a sluší každému, takže já chválím, mně se to líbí ;)!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty rukavice jsou k tomu outfitu dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám za milé komentáře. Moc si jich vážím a dělají mi opravdu radost! :)
    Thank you a lot for your comments. They are important for me and they make me happy! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)