úterý 15. listopadu 2011

Last days purchase


Za poslední dny jsem přidala nějaké nové věci do svého šatníku a čekám ještě na balíček z Forever 21. Tady je ukázka, co jsem si za poslední dny koupila. Zítra jedu na služební cestu, tak jsem na to zvědavá a snad bude kolegyně tak hodná, aby mě vyfotila v outfitu. Stále přemýšlím, co na sebe, ale asi to nebudu nijak komplikovat a vezmu si něco jednoduchého a pohodlného. :) Večer slaví kamarád narozeniny, tak po delší době někam vyrazím. A ve čtvrtek si budu užívat volna! ;)
I fill my wardrobe with some new pieces in last days and I wait for packet from Forever 21. Here is a show what I bought in last days. Tommorrow I go to the work journey, so I'm wondering and maybe my collegue will be nice and she makes some photos of my outfit. I'm still thinking what I wear but maybe I won't complicated and I wear something simple and comfortable. :) In the evening my friend celebrate his birthday, so after longer time I go out. and on Thursday I'll enjoy free day! ;)

pumps: Humanic, handbag: Reserved 
Konečně jsem objevila lodičky, které jsou ve stejné barvě jako moje modra kabelka. Když jsem je uviděla, tak jsem věděla, že odejdou z obchodu se mnou. :)
Finally I found pumps which are the same colour like my blue handbag. When I saw them, I knew that they go away with me from the shop. :)


Černé, fialové i hnědé punčochy už mám, proto jsem si tentokrát vzala červené a bílé. Takže už vím, co budu mít na sobě, až budu hledat dárky pod stromečkem.
I've got black, violet and brown tights and for this reason I took red and white  this time. I know what I wear when I will search gifts under the Christmas tree.

glittery top: second hand
Každý ví, že hitem tohoto podzimu a zimy jsou třpytivé věci. Hledala jsem nějaký třpytivý top, až jsem narazila na tento oversized v mém oblíbeném second handu. V obchodech toho zatím moc není a pokud ano, tak se mi to až tak nelíbí, nebo do toho nechci tolik investovat. Dnes jsem měla top na sobě spolu s páskem a jeggins a musím říct, že je v něm celkem teplo.

Everybody knows glittery tings are hit of this autumn and winter. I looked for some glittery top and I found this oversized top in my favourite second hand. There are not so much these pieces in the shops and if there is something I don't like it or I don't want pay for it so much. I wore this top woth belt and jeggins and I need to say I felt quite warm in it.


Přibylo i pár věcí z kosmetiky - světle růžové tekuté linky a dva lesky na rty.

I've got something new in cometics - light pink liquid eyeliner and two lipglosses.


A co vy? Udělali jste si v poslední době něčím radost?

And you? Did you make a happiness for you?

6 komentářů:

  1. Jak ti pěkně ty botky a kabelka ladí. :) Užij si svátečního volna.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké boty a kabelka a moc se těším na kombinace s barevnými punčochami, bílé mám také,ale nemám moc odvahy a věcí na kombinování k nim :). Jinak musím pochválit klobouk z minulého postu, hrozně ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si dělám radost každou chvilku.. :D ale poslední dobou u mě vede kosmetika :) a tvé úlovky jsou super! :) Punčoch není nikdy dost, už musím taky zainvestovat do nějakých barevných.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Topánky krásne ladia s tou kabelkou ;-)


    PS: U mňa prebieha giveaway, ak chceš, budem rada, ak sa zapojíš :))
    Simply-cherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)