úterý 1. listopadu 2011

Longer weekend


Jak jsem již říkala, ve čtvrtek odpoledne jsem odjela a vrátila se v neděli v pozdních večerních hodinách. Není nad zácpu před Prahou a České dráhy. Měla jsem se skvěle. Odpočívala jsem, přečetla jsem knížku, jedla dobroty a něco málo nakoupila. :)
A I said on Thursday afternoon I went away and I returned on Sunday in the evening. There was traffic jam in front of Prague and the train had delay. Anyway it was great. I relaxed, read the book, ate great food and shoped a little bit. :)

Z této kombinace jsem rozpačitá a přemýšlela jsem, zda ji sem dát. Co vy na to?
I'm not sure with this ocmbination and I was thinking about post it there. Waht do yout think?

Mám tip pro ty, kteří jste z Bratislavy, nebo se tam chystáte. Pokud hledáte restauraci, kde vaří moc dobře, je příjemná obsluha a ještě je to cenově přijatelné, tak doporučuji Ristorante Italiano Pizzeria v Trnávce.
I've got tip for you whose are from Bratislava or for you whose are going to go there. If you find restaurant where the food is delicious, waiters are pleasure and the prices are good, I recommend you Ristorante Italiano Pizzeria in quatre Trnavka.


shirt, bolero: Orsay
jeggins: Only
heels: H&M
pashmine: YR
top: Madonna
handbag: Calvin Klein
trenchcoat: Takko

5 komentářů:

  1. Tak to je moc dobře, že sis víkend užila, není nic lepšího než jednou za čas vypadnout a pořádně si odpočinout! :) A k té kombinaci, ten fialový kabát mi to trochu narušuje, ale není to tak špatné :) Ale ten první outfit je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn, že sis víkend pořádně užila! Mňam to jídlo! :D Růžová barvička ti moc sluší. Ta kombinace fialového kabátku a vínových kalhotech není špatná. Ale zdá se mi, že se trošku bije, protože jsou to dvě výrazné barvičky. Ale zase to může být color blocking. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ach to jedlo vyzera uplne mega chutne:)

    www.cookieswardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To jídlo vypadá krásně...:-D
    Sluší ti to, i když taky ta komebinace kabátu a kalhot už mi příjde hodně výrazná, ale teda ty kalhoty mají moc pěknou barvu - krásný na podzim
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám za milé komentáře. Opravdu si jich vážím. Té kombinace vínové a fialové jsem se bála, ale důvod, proč jsem to tak nakombinovala byl ten, že jsem s sebou měla malý kufr a tím pádem jen tenhle trenchcoat.
    Jídlo bylo opravdu úžasné. :)

    Cookie: Tak zajdi do Trnávky, opravdu doporučuju. Vaří tam výborně.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)