pátek 4. listopadu 2011

Red&Black


Po delší době jsem tu s dalším článkem. Jsem ráda, že sem chodíte a děláte mi tím velkou radost. :) Musela jsem svůj šatník doplnit o kalhoty, protože opravdu nemůžu chodit do práce jen v sukni. Inspirovala jsem se u Ejvi a při cestě do Bratislavy jsem se zastavila na Zličíně a v Only si koupila dvoje jeggins - jedny v barvě burgundy a druhé černé. Jen to chce ještě jednu věc, zhubnout se, ale na tom se už pracuje. Každopádně jsem s nimi spokojená, dají se dobře kombinovat. Mám už pro vás přichystaný další článek - tentokrát novinky u mě v kosmetice. :) Takže stay tuned a přeji vám krásný víkend! :) A nezapomínejte na fan stránku na Facebooku.
After longer time I'm here with another post. I'm pleased you go here and it makes me happy. :) I had to fill in my wardrobe with with pants because I really can't go only in the skirt to the work. I was inspirated by Ejvi and I bought two jeggins in shopping centre in Prague during the way to Bratislava - one is burgundy and the second is black. I'm satisfied with them and it can be good combinated. Anyway it wants one thing, lose weight but I'm doing on it. I've got idea for another post - new in in cosmetics by me. :) So stay tuned and wish you beautiful weekend! :) And don't forget fan page on Facebook.


jeggins: Only
t-shirt: Pimkie
coat: Topshop
pashmine: YR
shoes: H&M
hanbag: Calvin Klein

7 komentářů:

  1. Ty tvoje vínové kalhoty jsou taky pěkné! Chtěla bych taky ještě jedny, ale u nás Only nemáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Já je koupila na Zličíně a po dlouhé době jsem narazila na jedny, co pěkně sedí a nemusím je zkracovat. :) U nás výběr obchodů zas takový není, nebo spíš v obchodech jsem nenarazila na nic, co by mi nadchlo. A kalhoty se po netu opravdu bojím kupovat.

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně se mi líbí vínové slimky a myslím, že ti moc sluší a hubnout teda fakt nepotřebuješ ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosimtě Verunko, co bys chtěla hubnout...?! :D Moc ti ty kalhoty sluší! :) Vínová se nějak rozmáhá, že bych je už taky začla shánět..? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je moc krásná kombinace. ;) Knihy Gossip girl jsem nikdy nečetla, takže bohužel nevím...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkně kalhoty :-) Já se právě rozmýšlím se, jestli si pořídit podobné nebo vínový kabát, který mám vyhlídnutý... A s tím tvým hubnutím to vidím podobně - máš moc hezkou postavu.
    A děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach :O Ty vínové jeggins ti neskutečně závidím!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)