úterý 22. listopadu 2011

Silk blue dress


Šaty, které jsem dnes měla na sobě, jsem vám ukazovala již v jednom z předchozích postů. Měla jsem na sobě už podruhé, ale poprvé mi nikdo nestihl vyfotit. Dnes mi také konečně dorazil balíček z Forever 21 a z obsahu mám velkou radost. :)
The dress, which I wore today, I showed you in one of previous posts. I wore it second time today becaus when I wore it first time I didn't have anyone to make photos. Today I received also finally package from Forever 21 and I'm happy about the contain. :) 

dress: Hallhuber
tights: F&F
shoes: H&M
roll-neck: Clockhouse
handbag: Reserved
necklace: random
earrings: vintage
bracelet, scarf: YR
coat: Topshop

3 komentáře:

  1. Hi Veronique, I like the color of the dress!
    Thank you for your visit!! I follow you too!
    Follow each other with Bloglovin?
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký šatičky a jak se krásně lesknou! Sluší ti! :) A copak ti přišlo z Forever 21...? :D povídej, sem zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)