úterý 20. prosince 2011

Good by my lovely boots and Christmas gift by myself


Včera se mi rozbil zip u mých oblíbených kozaček. Ano, to se stává v době, kdy začne mrznout a opravdu ty kozačky potřebujete. A samozřejmě se to stane v nejméně vhodnou dobu, třeba když se převlékáte ve fitku a zip se prostě rozbije, takže máte dvě varianty - jít domu v botaskách, ve kterých jste cvičili, nebo jít s jednou botou nezapnutou. Já zvolila druhou variantu, asi nemusím popisovat, jak na mě lidé koukali. Světlejší stránkou je fakt, že mi včera dorazil můj samodárek. :) 
Yesterday zipper of my favourite boots broke. Yes, it happens when starts freeze and you really needs these boots. And it happens of course in bad time, for eample when you change your clothes in fitness centre and the zipper broke, so you´ve got 2 possibilities - go home in trainers, in which you did the sport or go with one disenabled boot . I chose the second  variety and probablby I don´t describe how people look at me. The better page of life is coming of the gift by myself. :)



8 komentářů:

  1. Hi lovely, sorry for your boots, but have bought beautiful Christmas gifts!!!
    Felices fiestas!!!


    ♥♥
    ♥♥♥
    ❚❚
    Besos, desde España, Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé takové pěkné věcičky! :) S tou kozačkou to je pech no.. :D kdyby se to aspoň stalo doma, že..? Ale zákon schválnosti prostě funguje kdykoliv a kdekoliv :D

    OdpovědětVymazat
  3. S těma kozačkama to znám, stalo se mi to několikrát. :D A nejhorší bylo, když se mi to stalo na kozačkách půjčených od mamči. :D :/
    Pěkné náramky, budou ti slušet. :)

    OdpovědětVymazat
  4. jee ty věci z forever21 jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty věci od Forever21 jsou úžasné!)) A s těmi kozačkami to je smůla :D, taky se mi všechno rozbíjí, když se to nejmíň hodí :D. B.

    OdpovědětVymazat
  6. úplně přesně vím jak je to těžké se loučit se starýma oblíbenýma kozačkama :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, náramky jsou ve skutečnosti ještě hezčí! :) A už jsem si koupila i náhradu za rozbité kozačky. ;)
    Thanks, the bracelets are much more pretty in real! :) And finally I bought new boots. ;)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)