středa 7. prosince 2011

Recent purchase


V Praze jsem samozřejmě zamířila také do obchodů. Šla jsem se "jen" podívat do Palladia a odešla s pár věcmi. Nejdříve jsem byla v Tezenisu, kde měly akci na podprsenky, takže jsem si dvě koupila. Pak jsem zamířila do Lushe, odkud jsem si odnesla pár výrobků a paní prodavačka byla tak hodná, že mi dala domů na vyzkoušení masku na obličej Zelinka (hned jsem ji samozřejmě musela vyzkoušet). Byli jsme v kině na Kocourovi v botách a moc se mi to líbilo. Určitě doporučuji! :) A dnes po práci jsem zamířila ještě do H&M koupit ještě nějaké dárky a samozřejmě jsem si koupila i něco pro sebe - bodycoon sukně, rukavice a vánoční toaletku. :)
I also went to the stores in Prague. I went only to "look" to the shopping centre Palladium and I left it with some pieces. At first I was in Tezenis, where was action for brass, so I bought two of them. Then Iwent to Lush, there I bought some products and shop assistant was really pleasure and she gives tester of face mask Zelinka (I had to try it immediately). We watched Puss in boots in the cinema and I like it so much. Really recommend it! :) And today after work I was in H&M to buy some Christmas gifts and I bought of course something for me - bodycoon skirts, gloves and Christmas Eau de toilette. :)
Zkouška nové masky :) / Trying of new face mask :)

jumper: Cropp Town
leggins: Calzedonia
boots: Marco Tozzi
handbag: Humanic

3 komentáře:

  1. Parádní fotky z Prahy, my jdeme tento víkend taky na trhy, tak se moc těším, strašně ti sluší světlé barvy, jsi v tom úplná zimní královna :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty svetrošaty vypadají skvěle a strašně ti seknou! :) A já si koupila tu voňavku z HM taky, akorát tu druhou variantu, u nás tuhle už neměli :(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší a děkuji za komentář, k těm větším fotkám - když na ně klikneš pravým tlačítkem a dáš zobrazit spustí se ti v okně, kde se to dá zvětšit ještě lupou. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)