čtvrtek 12. ledna 2012

Burgundy&glittered

Hned v úvodu bych chtěla poděkovat všem mým čtenářům, kteří jsem pravidelně chodí. Když jsem s blogem začínala nenapadlo mě, že to tu bude někoho zajímat. Vím, že exsituje mnoho blogů, které jsou sledovanější než ten můj, ale mně to baví a doufám, že vás budu bavit i nadále (aspoň se o to snažím). :)
Vím, že jsem slíbila post, ve kterém uvidíte mojí vintage kabelku v akci. Bude brzy. Fotky jsou pořízené dnes ráno opět před odchodem do práce. Mám na sobě po delší době svoje oblíbené vínové jeggins. Důvod, proč jsem je dlouho neměla je jednoduchý, prostě jsem se do nich nevešla. K tomu třpytivá tunika a chelsea boty. Zítra mám dovolenou a jedeme lyžovat, moc se těším! Přeji vám hezký zbytek týdne a těm, co studují hodně úspěchů u zkoušek a testů. :)
At first I'd like to say thanks to all my readers whose go regurarly there. When I started with this blog, I didn't havey any idea that somebody interested in there. I know there exits a lot og blogs which are more followed that mine but I like it and hope I'll emuse you still in the future (I try to do this). :)
I know I promised post where you can see my vintage handbag in action. It'll be soon. The photos were made today in the morning before my leaving to work. I wear my favourite burgundy jeggins after long time. The reason why I haven't worn them before is simple, I couldn't get in them. And with them my glittered tunic and chelsea booties. Tommorrow we go skiing, I can't wait! Wish nice rest of week and to students I wish luck at exams and tests. :)



Only jeggins
Second hand tunic
vintage belt
Ebay chelsea booties
Calvin Klein handbag
Bentime watch

6 komentářů:

  1. Tak tohle je podle mého gusta, parádní, strašně se mi líbí kombinace černé a vínové a vážně uvažuju, že si v této barvě taky pořídím nějaké kalhoty, je fakt božská a moc ti to sluší! Jinak musím pochválit nové botičky, jsou krásné :)!P.S. moji posedlost růžovou taky nikdy nikdo nezničí :D....a přeji,aby se ti brzy ztratila ta potvora vyrážka, že by alergie na nějakou kosmetiku? :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kombinace je vážně moc pěkná, ty tvé vínové kalhoty prostě žeru :-) Sluší ti to, Veru :-) A užij si zítřejší lyžovačku!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle ti fakt sedne! moc ti to sluší. A souhlasím jak tu někdo psal s těma čelenkami, že by vlasy moc slušely podél obličeje. Přidávám se pod názor a prosíme o post s vyžehlenými podél obličeje:)))...M*

    OdpovědětVymazat
  4. I like the combination of those two trens, nicely done ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji. :)
    Marcela: Já bych je nosila ráda, ale v práci mi bohužel vadí, když mi vlasy padají do obličeje, proto i čelenky nosím. Každopádně budou fotky vlasů i podél obličeje. Já je i tak nosím (v práci strčím pramen za ucho tedy), jen se prostě nestíhá fotit. Polepším se. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! :) Zítra si lyžování moc užij, zasloužíš si chvíli relaxace! Já dnes koukala na vínové kalhoty taky, ale nelíbil se mi střih, tak sem je tam nechala.. ale už vím co budu asi dál shánět... :D

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)