čtvrtek 19. ledna 2012

Don't drink so much wine in the evening if you go next day to work


Název článku je příznačný pro včerejší večer a dnešní pracovní dopoledne. Včera jsme byli s přáteli na večeři a potom na degustaci chillských vín. Vína byla opravdu výborná, byla jsem trochu přiopilá, a tak mě ani nenapadlo, že by to mohlo zanechat druhý den následky. Bohužel, stalo se. Kombinace většího množství vína a spánku způsobila, že jsem dnes v práci byla dost unavená. A jako naschvál jsem toho měla v práci hodně.
To bylo tedy na úvod. Konečně jsem našla dlouhý propínací svetr, který jsem shánela od loňské zimy. Loni se mi v Zaře jeden líbil, ale bohužel neměli moji velikost. Ten, co mám na sobě, jsem našla na stránkách sportsdirect.com, když si tam přítel objednával pro sebe nějaké věci. Odpovídá mé představě a za 8 liber jsem neodolala. :)
FACEBOOK
Naem of post is right for yesterday evening and today morning. Yesterday we went with friends for a dinner and then we took part tasting of Chilean wins. The wines were really great, I was a little bit drunk and I didn't think it can leave any consequences next day. Unfortunately, it happened. Mix of little bit much wine and less sleeping caused I was tired. And purposely I had a lot of things to do at work.
So this was introduction. Finally I found long cardigan which I looked for from last winter. I liked one in Zara last year but they didn't have my size. This, which I wear, I found on sportsdirect.com when my boyfriend ordered there some things for him. It's like my imagine and the price 8 pounds was great. :)
FACEBOOK



Only jeggins
Topshop coat
Marco Tozzi boots
Kangol jumper
H&M shawl
Calvin Klein handbag
YR bracelets 

13 komentářů:

  1. taky jsem takový sháněla a nakonec našla právě v Zaře (akorát asi není až tak dlouhý) :)

    Fashion&Chocolate

    Elle ღ

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úžasný styl! Ten svetřík se mi moc líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Great pics ! Waiting you on my page.
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný svetřík. Líbí se mi jak ti kalhoty ladí s rtěnkou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tu šálu jsem se koukala a chtěla koupit, udělala jsem chybu, je krásná :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé páni, moc ti to sekne! :) Ty vínové kalhoty vypadají s kozačkama skvěle..! A ten svetřík je úžasnej, já podobnej sháním už pěkně dlouho a furt ne a ne někde ho sehnat :( no a ta šála? Ty bambule jsou boží! :D

    OdpovědětVymazat
  7. super svetr, jsou naprosto univerzální a hodí se ke všemu, nedám ne ně dopustit :D

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Také se mi stává že když vypiju trochu více vína než jsem zvyklý druhý den jsem unavený,roztěkaný,nervózní a protivný:-)) Outfit je samozřejmě zase na jedničku s hvězdičkou !!

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protivná jsem nebyla ani nervozní, ale unavená jsem byla hodně! :D

      Vymazat
  9. Děkuji za milé komentáře. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hey Congrats i love ur blog wth all my heart ur a very beautiful girl! I really like your blog, if like to check out mine and become a follower here is my link http://chuchu-chulala.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)