sobota 28. ledna 2012

Hungarian restaurant


Včera jsem byla s přítelem na večeři v maďarské restauraci Visegrád, oslavili jsme ještě dodatečně jeho narozeniny. Výběr jídel není až tak veliký, ale já osobně nemám moc ráda podniky, kde jídelní lístek vypadá jako telefonní seznam a obsluha ani pořádně neví, co v lístku mají. Tento podnik bych neřadila mezi nóbl restaurace, ale prostředí i obsluha je příjemná.
Měla jsem na sobě poprvé sukni, kterou jsem si objednala z boohoo.com a už se těším až ji budu nosit a jaře a v létě. :) Přeji vám pohodově strávený víkend!
Yesterday I had a dinner with my boyfriend in hungarian restaurant Visegrad, we celebrated lately my boyfriend's birthday. The choice of food is not so big but I don't like restaurants so much where the menu look like telefon liste and the waiters don't know their menu. I don't class this enterprise into classy restaurants but the atmosphere and waters are pleasure. 
I wore skirt first time which I ordered from http://boohoo.com/ and look for to wear it in spring and summer. :) Wish you weekend spend in peace!




Boohoo skirt

Calzedonia tights
Promod clutch
Promod gloves
Topshop coat
H&M scarf
Swarovski earrings

4 komentáře:

  1. Ta sukně vypadá vážně moc hezky! Sem zvědavá až nám ji ukážeš celou! ;) A to psaníčko taky vůbec není špatné! Už je možná na čase, abych si konečně taky nějaké pořídila! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňáámm.. Proč mi to děláš takhle večer? :-))) :-D Moc ti to na fotkách sluší

    OdpovědětVymazat
  3. a great outfit, i love the skirt!
    xxx Anita

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)