neděle 12. února 2012

Saturday's outfit

V sobotu jsem si byla vybrat dárek k svátku. Nebylo to úplně nejjednodušší, neboť jsem měla určitou představu. Nakonec jsme ale sehnali, co jsem chtěla. :) V téle zimě sukne moc nenosím, ale včera jsem si ji po delší době vzala a k tomu nadkolenky, abych nezmrzla. :)
Hezký zbytek víkendu!
On Saturday I went to choose gift for my namesday. It wasn't too easy because I had idea how is it look like. Finally we found what I want. :) In these freezing days I don't wear skirts so much but yesterday I wore with over-knee socks and I didn't freeze. :)
Have a nice rest of weekend!


H&M skirt
H&M + DIY booties
Calzedonia tights
Mango jumper
H&M scarf
Forever 21 handbag
Reserved over-knee socks
Knitted cap
Promod bracelet

10 komentářů:

  1. Wau,ty nadkolenky,moc se mi líběj,a tobě slušej .)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám nastříbřené botky v akci :-) Vypadají parádně, už jsem se v papíráku koukala po tom stejném lepidle, protože jsem ho doma prostě nenašla (ach ty šotci), ale u nás ho zrovna nevedou... Nadkolenky jsou super, Tvým nožkám moc sluší, já je taky moc ráda nosím :-) A co v Caldezonii jsi byla úspěšná? Minule jsi psala, že se tam ještě skočíš mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Calzedonie jsem se zatím bohužel nedostala, protože celý minulý týden jsem toho měla dost a podobně jsem na tom i tento týden, takže uvidím. :) A děkuji za pěkný komentář.
      Kdyby jsi třpytivé lepidlo nesehnala, tak se ozvi a můžu ti ho vzít u nás poslat. ;)

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší! A k tomu ty skvělé DIY botky! Bomba :) Já mám na sukni už dlouho chuť, ale v tomhle si to netroufnu.. :D tak snad se brzy oteplí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale těch komentářů, co jsem si od přítele a jeho táty vyslechla k sukni - to radši nechtěj vědět. :D

      Vymazat
  4. Tak tohle se mi moc líbí, jednoduché a ta červená tomu dodává šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zvu tě na giveaway o masku na vlasy : www.fashionshit.blogspot.com
    krásné boty!

    OdpovědětVymazat
  6. Oh my god, Veronika.
    I just love the cool aristocratic beauty of your face, and your feminine and elegant style. And just between you and me: You have the sexiest legs in the world of fashion blogging ! Thank you for posting outfits that really show them off in such an irresistible way.
    Kisses.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)