neděle 26. února 2012

Saturday's random


Každý rok se účastním krasobruslařských závodů, bohužel ne jako závodník, ale jako moderátor a organizátor. Takže mneší ochutnávka ze včerejška a pořídila jsem svým bruslím nové "obutí". :)
Every year attend figure skating's championship, unfortunately not like a competitor but as moderator and organizator. So some photos from yesterday and I bought to my skates new "foot-gear". :)


H&M jumper
Boohoo vest
Gifted bracelets

6 komentářů:

  1. Jéé Tvé brusle se teda mají :-) Dřív jsem si takhle na zimáku taky poseděla, chodila jsem tam hlásat a "DJovat" na hokejové turnaje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Veru,
    popravdě řečeno jsem ještě v pyžamu, ospalá, usrkávám horký kafe a jsem celá zasněžená od pocukrovaných koblih (donáška do domu je skvělá věc) ;-) a přitom tady, tady už se bruslí! Tak to abych se oblíkla a zašla na půdu vyštrachat bílé botičky "se zoubky".
    Tak jsem se tu u Tebe dneska "nakopla" ke sportovnímu výkonu (uvidíme, jak to nakonec skončí). Asi sprintem do práce. :-)
    A už jsem psala, že mám velkou slabost pro Tvé psaníčko z minulého postu? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že tedy nějakou fyzickou aktivitu podnikneš. :) A děkuji za pěkný komentář!

      Vymazat
  3. Asi bych se neodvážila je komentovat :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)