sobota 18. února 2012

Skiing at Klinovec


Dnešek jsem si maximálně užila. Byla jsem s přítelem a kamarády lyžovat na Klínovci. Podmínky byly skvělé, ale to si uvědomovalo hodně lidí, takže jsme dlouho čekali na lanovku. Myslím, že to ale bylo stejné ve všech větších lyžařských areálech v Česku. Bohužel jedna věc mi pokazila dnešní den, přítel si ke konci dne udělal něco s kolenem a nemůže pořádně chodit. :( Doufám, že to je jen pohmoždění a bude brzy v pořádku!
A jak užíváte víkend vy?   
I enjoyed today a lot. I went skiing with my boyfriend and friends at Klinovec. Conditions were great but it knew a lot of people, so we had to wait long in queue to chair-lift. I think it was the same in every bigger ski area in Czech Republic. Unfortunately one thing destroy this day, my boyfriend did something with his knee and he can't normally go. :( I hope it's bruising and he'll be soon OK!
How do you enjoy weekend?
Avia ski jacket
Carerra ski glasses
Sam 73 pants
Deichmann boots

9 komentářů:

  1. Tak snad bude přítel co nejdřív v pořádku a zase si budete moct brzy zalyžovat! Mimochodem s copánky vypadáš krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. První a pátá je skvělá!!...Já zimu nesnáším...my celý víkend proleželi v posteli:DD....M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na zimě zbožňuju lyžování a pak v módě vrstvení. :)

      Vymazat
  3. My jsme byli lyžovat v týdnu, jelikož jsme měli prázdniny, takže bylo málo lidí. Ale věřím, že až na ten konec sis to pořádně užila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů moc hezký fotky! Přítelovi přeji brzké uzdravení! :) A jsi hodná, že sis dala jízdu za mě! ;) to já bych na svah už asi nevlezla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Něco fotil i přítel, který má tedy "jen" pohmožděné koleno, ale musí chodit o berlích. :-/

      Vymazat
  5. Ha ha ja bola na lyžiach len jediný krát ako malá aj to len vedľa baráku ...takže lyžovať neviem no moc by som to brala ...musí to byť úžasné aj keď ja by som radšej snowboard

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na snowboard nemůžu a neměl bych ani lyžovat, ale co bych z té zimy pak měla?!Snowboard jsem zkoušela, ale nijak mi to nenadchlo, takže zůstávám věrná lyžím. :)

      Vymazat
  6. Looks so much fun! I think I really should go skiing someday! Besides I really want to touch snow (we don't have snow here in my country) so I think it's on my wish list now! :D

    CROP.CRIP.CROP

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)