úterý 14. února 2012

St. Valentine's

Každý ví, co je dnes za den, ale mimo Valentýna začíná také Liga mistrů. :-) Patřím do skupiny lidí, co Valentýna slaví, ale ne nijak přehnaně. S přítelem si koupíme menší dárek, uvaříme si něco dobrého a je nám fajnově. Navíc jsem se rozhodla, že dnes svůj outfit přizpůsobím dnešnímu dni. Srdíčkové punčochy jsem na sobě neměla už celkem dlouho a kdy jindy si je vzít než dnes a navíc, když se venku trochu oteplilo. :-)
Přeji hezky strávené úterý!
Everybody know what is today for day but today also sarts Champions League. :-) I'm in group fo people who celebrate St. Valentine's Day but not so much. We buy a gift with my boyfriend, cook something delicious and we feel lovely. I decided to adapt my outfit to this day. I haven't worn hearted tights quite long and when I wear them if there's this day and in addition the weather is warmer. :-)
Have a nice Tuesday!


H&M skirt
Asos t-shirt
Ebay hearted tights
Calvin Klein handbag
Marco Tozzi boots
Forever 21 bracelet
Pimkie headband

9 komentářů:

  1. Ježiš s tou ligou mistrů mi to ani neříkej, to zas budou úterky :-D Dnešek si tyhle punčochy prostě žádá, to je jasnačka a červený svetřík k tomu je celkově paráda :-) Užijte si večer! (já doufám, že ten náš nebude právě u toho fotbalu :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Doufám, že jste si večer užili a ne zrovna u Ligy mistrů. :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší! :) My Valentýna neslavíme, takže obyčejné úterý, ale vy si to pořádně užijte! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. My to se slavením nepřeháníme, jak jsem už psala. :)

      Vymazat
  3. My slavíme podobně jako vy :), podle mě je to docela hezký svátek. Jinak kombinace červené a černé se mi moc líbí, trochu mě ruší jiný odstín kabelky,ale jinak je to super, zvláště ty punčocháče obdivuju už po několikáté :). Krásný večer!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)