pátek 30. března 2012

Day Nr. 10 of challenge


Desátý den výzvy jsem měla na sobě opět proužkované tričko Lindex z kolekce Holly&White, tentokrát v kombinaci s černými kalhotami nad kotníky. Včera jsem šla kolem Lindexu a odolala jsem velkému pokušení koupit si ještě něco z aktuální kolekce, líbí se mi celá, ale nejvíc se mi líbí ještě proužkaté sako a oranžové kalhoty.
Jinak mám několik novinek:
- od pondělí do pátku budu celý týden v Praze, tak kdo by měl zájem, můžeme se odpoledne sejít
- dnes ráno mi nabourala paní, ale auto by mělo být v pořádku
- ve středu jsem měla první kopečkovou zmrzlinu v tomto roce
- den po návratu ze služební cesty jedu na víkend do Belgie :)
Přeji vám krásný víkend!
Tenth day of challenge I wore again stripped t-shirt Lindex from collection Holly&White, this time with black ankle pants. Yesterday I want among Lindex and I resisted to buy something from actually collection, I like it whole but at most I like stripped blazer and orange pants.
By the way I've got some news:
- from Monday to Friday I'll be in Prague, so if anybody wants to meet me, it's possible in the afternoons
- today in the morning I had a little car accident but car could be OK
- on Wednesday I had my first ice-cream this year
- for a day of my return from work journey I'll spend weekend in Belgium :)
Wish you beautiful weekend!


Lindex t-shirt
H&M pants
Young spirit heels
Calvin Klein handbag


2 komentáře:

  1. Skvělé Verun,hezké boty.sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! :) A ty se máš! Nejdříve Praha na tak dlouho a potom Belgie! Achjo, závidím ti! :D

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)