úterý 26. června 2012

Floppy hat and white dress


Klobouky jsem si natolik oblíbila, že je nosím celkem často, jakmile je na ně počasí. Nemá to jen estetický důvod, ale i praktický - nechci mít úpal, když jsem téměř celý den na sluníčku. Šaty mám už je dlouho, ale stále se mi líbí, takže si v mém šatníku mají své stálé místo. :)
I like hats so much I wear them so much when outside is the right weather for wearing them. It doesn't have just aesthetical reason but also pracitcal - I don't want to have heatstroke when I spend almost whole day on the sun. This dress I've had so longe but I stil like them, so they have fixed place in my closet. :)



Orsay dress
Only pink heels
F&F hat
F&F clutch
H&M bracelet

41 komentářů:

  1. Ty mi tak strašně moc připomínáš Spencer z PLL :D. A šaty jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Já miluju bílé šaty všeho druhu! A to psaníčko - nádhera, také chci nějaké pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já bych ještě nějaké barevné také chtěla. :)

      Vymazat
  3. Vypadá to rozkošně, ty šatičky ti ubírají léta! ;-) Pěkně sladěno s doplňky. A kloubouky tohohle typu mám moc ráda, akorát ještě nevymysleli velikost na mě, asi mám moc malou hlavu :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verunko. Jinak já mám také malou hlavu a je umění na mě nějaký sehnat, ale tenhle celkem sedl, i když o pár centimetrů by mohl mít v obvodu méně...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. V neděli dopoledne a odpoledne bylo teplo, tak akorát na šaty. :)

      Vymazat
  5. Krásné botičky a šaty :) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Klobouk ti sluší. Já bych tak ráda klobouk nosila častěji, ale někdy nemám sílu být až tak nápadná. Na dovolené si jej užiju nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti. Já klobouk nosím hlavně na dovolené, ale od loňska, kdy jsem měla asi 3x úpal ho nosím i normálně. Do práce moc ne, ale jinak ano. A mám i jeden na zimu a plánuji další. Klobouky mi prostě učarovaly. :)

      Vymazat
  7. Zase moc povedené, hlavně doplňky dotáhnuté k dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čupr klobouk Veru:-) taky jeden takový mám, ale nosím ho spíš u moře.

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Míšo. Tak já ho nosím v horku kvůli úpalu, ale má to i estetický důvod samozřejmě. :)

      Vymazat
  9. Klobouk a šatičky ti moc sluší, vypadáš jako panenka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dáši! To potěší, i když já si jako panenka moc nepřijdu...

      Vymazat
  10. Pěkné! Šatičky ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. no ty šatičky jsou překrásný, na léto je stejně bílá top :), moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful white summer dress! You look very pretty in it! :)

    I'd love if you visited my blog at Missingsparkles.com.
    Let me know, if you would like to follow each other on Blogger and/or Bloglovin and Facebook. :)

    ♥,
    Minna

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkná kombinace, klobouk ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Klobouky jsou super, mám je moc ráda a ten tvůj se mi obzvlášť líbí :) ale z čeho jsem nejvíc unešená je to psaníčko - to je dokonalý!
    http://michaelacheckmate.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Úplně parádní letní romantika! Moc ti to sluší!
    Vivi
    P.S: Bude to znít hloupě, ale nemohla jsem tě vidět asi před týdnem v Praze na Zličíně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinko, moc děkuji. :)
      A je to možné, ve čtvrtek v podvečerních/večerních hodinách?

      Vymazat
  16. Thank you, I'll visit your blog. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Verunko, joooo! Ve čtvrtek - Ikea (někdy okolo pátý, šestý - nevím přesně) - nahoře v restauraci??? Je to fakt možný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dost pravděpobodobné, protože tou dobou jsem v Ikee byla. :)

      Vymazat
    2. Verunkoooooooooo! Tak to je mazec! My jsme se viděly!!! Teda já tebe, ale víš co, já už jsem k tobě šla, že tě oslovím, ale do cesty mi vběhla nějaká malá holčina a než jsem se jí vyhnula, tak jsem si to rozmyslela...nebyla jsem si vůbec jistá, jestli jsi to ty..no zkrátka moje blbost, že jsem tě neoslovila! Ale jedno musím uznat - jsi krásná! A vysoká! ;-)
      Vivi

      Vymazat
    3. Hustýýýý! Svět je maličkej. :-)

      Vymazat
  18. Verunko mě fascinuje, jak dokážeš nádherně ladit oblečení a doplňky a pokaždé vypadáš naprosto neodolatelně. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Sluší ti to! Miluju ten klobouk.)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je super ;)) Ty šatičky bych brala taky

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)