pátek 29. června 2012

Patterned dress

Jsem ráda, že je pátek, tento týden byl celkem hektický a to nejen po pracovní stránce. Zítra mi začíná dovolená, takže zde tolik aktivní asi nebudu, protože si chci volno užít a odpočinout si. Mám už naplánováno, co vše chci stihnout a když jsem nad tím přemýšlela, tak těch 10 dní je skoro i málo. :) A doufám, že v září se mi podaří ještě jedna dovolená. Kam se chystáte v létě vy?
Jinak outfit je ze včera a je mi jasné, že někomu se volné šaty nemusejí líbit, ale já nemusím mít stále obtažené věci a navíc do horka jsou tyto šaty ideální.
I'm glad that it's finally Friday, this week was a little bit hectical and it wasn't only in my job.  Tommorrow starts my vacation, so I won't be so active there because I want to enjoy my free time and relax. I've planned what I want to do and when I thought about it, ten days aren't so much. :) And I hope I'll have one vacation in September. Where do you go during summer?
Btw. this outfit is from yesterday and I know somebody doesn't like the dress but I don't have to wear allways skinny clothes and even when it's hot, this dress are great.



Hallhuber dress
London Fashio bolero
Zara heels
Asos handbag
Turquoise bracelet from Greece
Forever 21 bracelet
Chanel sunglasses

11 komentářů:

  1. tie šaty majú krásne farby :)
    Súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky s modrým ornamentom. Prihláste sa mojom blogu cez google friend connect a 100-tá vyhrá :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-catrice-lak-samolepky-na.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, taky do parna nemám ráda příliš upnuté věci a radši volím volnější svršky, je to určitě praktičtější :-) Navíc Tobě tyhle šaty sluší. Užij si dovču dosytosti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty se mi moc líbí, sluší Ti ! Užij si krásných deset dní dovolené :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásný šatičky, moc Ti sluší. Podobné jsem ještě ani neviděla...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi moc líbí ty šaty, krásný barevný vzor

    OdpovědětVymazat
  6. hezký potisk šatů! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. mně se líbí boty a brýle :))!

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. velmi hezky ti to ladí a samo ty brýle jsou skvělé:)...M*

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou ti to moc sekne a šaty jsou super! Do těch pařáků jako dělané! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hello! I simply would like to give an enormous thumbs up for the good information you may have here on this post.
    I can be coming back to your blog for more soon.



    Look into my page aaa travel show phoenix az

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)