středa 6. června 2012

Watching shopping windows


Někomu se to bude zdát divné, ale ráda si prohlížím výlohy a nemyslím tím jen obchody s oblečením nebo botami. Naposledy jsem si takto v klidu prohlédla výlohy v Pařížské ulici a se sestrou zašla do restaurace Cantinetta Fiorentina jen tak posedět. :)
Somebody can think it's weird but I like watching the shopping windows and I don't think only shops with clothes or shoes. Last time I watched shopping windows in Paris street in Prague and I went with my sister to the restaurant Cantinetta Fiorentina. :)

13 komentářů:

  1. Taky jsem tudy měla tento týden cestu, ještě brzy po ránu, když tam bylo minimum lidí :) Zaujala mě hlavně výloha Bvlgariho - ty vyboulené a projmuté kruhy z obručí, vypadalo to hrozně efektně! A... nějaké šatičky a kabelky bych si v ostatních výlohách také s chutí vybrala 8-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vyfotila, co zaujalo mě a určitě bych si také vybrala. :)

      Vymazat
  2. taky mě baví prohlížení výloh a výlohy v pařížské jsou vždy nádherný =)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se podobné "očumování" výloh taky děsně líbí, takže tenhle příspěvek mě fakt nadchnul...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Výlohy jsou nejlepší! :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já to taky miluju a v hlavě už přemyšlím jak bych vše nosila:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem začla i šetřit na jeden vysněný kousek. :)

      Vymazat
  6. Jojo čučení do výloh má své kouzlo. Je mi je občas líto že si vzhledem k ceně nemužu něco i odnést domů:-)

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo Dior! :) Kéž bych se někdy dostala i do těch obchodů! :D

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)