úterý 31. července 2012

Dress in salmon colour with romantic headband


Od neděle koukám po všech různých stránkách a sháním dovolenou. Chci jet koncem září k moří a nejspíš do bude do Turecka. Přemýšlím, zda je lepší Egejská riviéra kolem Bodrumu, okolí Izmiru nebo Turecká riviéra. Nemyslím si, že bych měla přehnané požadavky, ale nemám ráda velké masy lidí, ráda bych, aby byla možnost nějakých výletů a tří nebo čtyřhvězdičkový hotel s all inclusive. Máte nějaký tip na místo případně i hotel?
Jinak tyto šaty mi hned tak nepřestanou bavit, do horkého počasí ideální kousek. A čelenka je jedním z posledních úlovků a myslím, že romantičtější doplněk nevlastním. :)
I've been looking for some place for vacation since Sunday. I want to go to the sea at the end of September and it'll be probably Turkey. I think whether is better Aegean riviere close to Bodrum, Izmir neighbourhood or Turkish riviere. I don't think I've high requirements but I don't like a lot of people, I'd like to go for some trips and three or four stars hotel with all inclusive. Do you have any tip for place eventually even hotel? 
Anyway that dress I like so much, it's the best choice to hot weather . and hte headband is the one of last purchases and I think I don't have more romantic accesory. :)

Atmosphere dress
Longchamp handbag
Lindex bracelet
H&M  headband
Windsorstore wedges

25 komentářů:

  1. Kouzelné šatičky :-) S dovolenou Ti bohužel neporadím, tam jsem nikdy nebyla, ale snad vyberete dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné šatičky. S výběrem ti neporadím, sice jsem v Turecku byla i v moc pěkném hotelu, ale nezařizovala jsem to já, takže vlastně ani netuším kde jsme byli. :D Musím ti ale říct, že jsem tam byla na začátku září. Nebyla jsem moc spokojená, protože moře bylo chladnější a hlavně byly strašně velký vlny. Když jsem se dala do řeči s číšníkem, zjistila jsem, že to tak v září už bývá. Ale samozřejmě záleží na místě kam jedeš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mi moc nepotěšila, ale zase kolegyně mi říkala, že v září je tam ještě teplo. Tak uvidím. :)

      Vymazat
  3. Šaty jsou úžasný! Jinak já v Turecku byla dvakrát, ale i tak ti nedokážu říct kam máš jet. Byla jsem na poznávacím zájezdu, takže jsem skoro každý den spala v jiném hotelu, ale byla to nádhera. Za ten týden připrvní poznávačce jsem se stihla vykoupat v obou mořích a při druhé poznávačce jsem byla u moře byla jen první den a pak už jsme jeli do vnitrozemí. Každopádně Turecko je dobrá volba.

    OdpovědětVymazat
  4. Zlaté šatičky :))) Ja som bola v Turecku dva krát a dva krát mi tam bolo zle :D Tak neviem , poznám ľudí čo si ho nevedia vynachváiť no mne asi nejako nesadlo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ronnie! :)
      Do kufru přibalím pro jistotu malou becherovku jako desinfekci. :D

      Vymazat
  5. nice blog :-)
    I like this photo ! <3

    kisses from Poland ! ;-*
    If U want follow me and write comment.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou moc hezké a s Tureckem bohužel neporadím, taky bych se tam ale rád někdy podívala :).

    OdpovědětVymazat
  7. MOc hezký šaty Veru!!!! letos se s šatičkovými outfity roztrh pytel. a já pořád ne a ne sehnat nějaké, co by se mi fakt líbily a hlavně mi seděly:-(
    Moc ti to sluší!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Míšo! Zkus se mrknout v Orsayi, já tam včera objevila něklik hezkých a cena je skoro za pusu. :)

      Vymazat
  8. Pod na velku make-up giveaway! :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Ti to sluší! Ty šatičky jsou úchvatné. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou šatky mých snů, jsou náááádherné. A taky se mi líbí to okolí, taková magická obloha:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Luci! Fotil mi přítel a snaží se zachytit, když jsou pěkné mraky něbo nějaké zajímavé pozadí. :)

      Vymazat
  11. Nice romantic outfit!
    ...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  12. Šatičky jsou moc zajímavé - líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně se mi líbí celý tvůj oufit! :)
    Od botiček, šatů, až po čelenku s účesem. :)

    Kamarádka jela přes dovolena.cz s celou rodinou do Turecka a nemůže si to vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
  14. S dovolenou ti neporadím, ale vychválím ti šaty. Zejména ta krajková aplikace, no ó!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)