neděle 12. srpna 2012

Look of the day: Denim shirt and white


Dnes jsem měla náladu na něco jiného než jsou elegantnější outfity. Rozhodla jsem pro denimovou košili, bílé šortky, černé jehly a černou tašku. Černé jehly jsem našla náhodou loni ve slevách  a připomínají mi ty, co měla Carrie na sobe ve filmu Sex ve městě. Nákup denimově košile jsem vůbec neplánovala, i když jsem už ji sháněla celkem dlouho a našla jsem ji úplnou náhodou tento pátek, když jsem byla sestře kupovat dárek k svátku. Stále ale přemýšlím i o té z Manga, co má Hanka z Czech Chicks, protože opravdu skvělá. V hlavě už mám další nápady, jak tento kousek na kombinovat. Co vy na to - denimovou košili ano neb ne?
Today I had mood for something different than elegant outfit. I decided for denim shirt, white short, black heels and black handbag. I found black heels randomly last year in sales and they're similar to ones which had Carrie in the movie Sex and The City. I didn't plan shopping of denim shirt but I've been searching it quite long time and I found it totally randomly this Friday when I went buy a gift for my sister. I still think about one which has Hanka from Czech Chicks because it's really great. I have some ideas in my head how to mix this denim shirt. What do you think - denim shirt yes or no?


Amisu denim shirt
Amisu shorts
Deichmann black heels
Forever 21 handbag
Elle sunnies
Lindex bracelet


22 komentářů:

  1. I need more denim shirts in my closet.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, mně se to líbí!! Je to změna celkem a ty brejle mam taky :) Košile by se mi líbila světlejší, ale ty boty jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí, moc líbí! Riflové košile jsou podle mě skvělé, dají se vzít k tolika věcem, sama mám bohužel jen takovou volnou z pánského oddělení, v Paříži jsem zahlédla jednu perfektní a ještě ve velké slevě, ale bohužel jsme už někam chvátali, takže tam zůstala.

    OdpovědětVymazat
  4. Great outfit! Love your hair color!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpovědětVymazat
  5. Riflové košile jsou krásné :) Tobě moc sluší, takže jsem určitě pro pořídit si i tu druhou :) Outfit se mi moc líbí, hrozně ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Denimové košile se mi líbí jen na ostatních:)) Na mě vypadají tak nějak divně :(

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, jsem u Tebe zvyklá na ten princeznovský styl, ale tohle Ti sakra sluší. Taková dračice!

    OdpovědětVymazat
  8. super love your outfit! :)

    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com/
    and if you like it, feel free to follow ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Já nad riflovými košilemi trochu váhám... Ale tobě to moc sluší ;) Skvělý model

    OdpovědětVymazat
  10. Denim by jsi měla Veru nosit častěji. Moc ti sluší a hezky v něm vynikneš!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sekne ti to! Určitě ty skvělé kousky kombinuj i s ostatními věcičkami.

    OdpovědětVymazat
  12. toto ti moc sekne ... a tie tvoje krásne dlhé vlasy ... a tiež tá farba vždy som chcela mať vlasy takej farby ...

    OdpovědětVymazat
  13. Příjemná změna :-)

    Zvu Vás na naší novou Giveaway ;-)

    http://www.deer-meadow.com/2012/08/giveaway-druha.html

    OdpovědětVymazat
  14. košile vypadá skvěle! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Úplně jiný outfit, než ty, které se tady jinak objevují a taky ti hrozně sluší, je to fakt hezká změna :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji všem za krásné komentáře! :)
    Thanks to everybody for nice comments! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Takhle ti to moc sluší...velice se mi to líbí...

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)