pátek 17. srpna 2012

Yesterday's look: Apricot and white


Krásný pátek! Dnes jsem tu se včerejším outfitem, kdy jsem na sobě měla oblíbené tričko z Forever 21 a bílou sukni, kterou jsem si kupovala loni ve slevách, někam jsem ji uklidila, nemohla jsem ji najít a našla jsem jí minulý víkend, když jsem se pustila do menšího úklidu šatníku. :) Fotky jsou pořízené, když se stmívalo, ale foťák to nějak nechtěl zachytit.  
Užijte si víkend! :)
Happy Friday! Today I'm here with yesterday's outfit, I wore favourite Forever 21 t-shirt and white skirt which I bought in sales last year, I cleared up it somewhere, I searched it and last weeken I found it when I made small cleaning in my closet. :) Photos were taken when it was getting dark but my camera didn't want to catch the moment.
Enjoy the weekend! :)


Forever 21 t-shirt
Amisu skirt
Only Pink heels
H&M headband
NY bracelet

9 komentářů:

  1. nejak mi pride že si opeknela ... alebo sa mi to zdá ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lubko. Mně přijde, že mi spíš přibylo pár vrásek. :D

      Vymazat
  2. Takový foťáky, co si fotí jen to, co sami chtěj, mám vždycky po krk. Se snažím vyfotit hezké nebe a na fotce tma. No ale sluší Ti to i tak:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Fotil to přítel a prostě foťák ne a ne to vyfotit, jak chtěl. Stativj sme tedy nevyndavali.

      Vymazat
  3. Cute shoes!

    Kiss
    Ale

    New post!
    www.thelifeseenfromabove.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší. Fotky jsou alespoň jiné a tajemné :-)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)