pondělí 3. září 2012

Favourite summer beauty products

 
Články typu oblíbené výrobky, ať už měsíce nebo pro roční období, mám ráda, proto jsem se rozhodla podělit se s vám o své oblíbence tohoto léta. Je pravda, že léto už se chýlí ke svému konci, ale některé výrobky se dají používat i po něm.

Dermacol tělové mléko po opalování s betakarotenem prodlouží opálení a když jsem se jednou za tohle léto spálila, tak jsem šla po něm krásně do hněda. Hydratace by mohla být lepší, protože já mám ráda, když je tělové mléko (krém, máslo) ještě chvilku na kůži cítit. Vůni nevím, jak popsat, ale není vtíravá a nesmrdí. 250 ml stálo přoibližně 50-60 ,- Kč. 
 
Yves Rocher sprchový olej s arganovým olejem jsem dostala jako dárek k nákupu. Používám ho sice krátce, ale už teď vím, že si ho opět pořídím. Krásně hydratuje pokožku, voní a nemusím se po sprše s ním ani krémovat (jsem zvyklá se i po sebehyratačnějších sprchových gelech mazat tělovým mlékem nebo krémem). Standardní cena je 229,- Kč, ale vzhledem k tomu, že YR mívá často akce a pokud máte věrnostní kartičku, chodí vám každý měsíc slevové kupony a dá se pořídit tedy levněji.
 
Tigi Bed Head Some Like It Hot jsem si kupovala už dříve v Německu a když jsem zjistila, že na léto je skvělý, tak jsem si nakoupila i další do zásoby, protože cena byla více než příjemná (asi 4 eura za 250 ml). Vymyje veškeré nečistoty (písek, mořskou vodu atd.), zanechá vlasy hezky jemné a myslím, že obshauje i nějaký UV faktor. Já tedy používám ještě na konečky olejíček od Bio Silku (dříve jsem místo něj používala Gestil Wonder), který je vyživí a daleko méně se mi pak třepí.
 
Monoï de Tahiti suchý tělový olej na opalování  je opět z YR (ano, mám ráda celkem dost výrobků na tělo této značky :)). Já ho používám na nohy, když nosím sukně nebo kraťasy, protože se po něm krásně lesknou a vypadají lépe. Na opalování ho nepoužívám, protože se mi nepodařilo zjistit, jaký ochranný faktor má. Vůně je poměrně výrazná (květy Tiaré), ale mně tedy voní (příteli už moc tedy ne), takže kdo není příznivcem výraznějších vůní, pro toho to asi nic nebude. Cena je 340 Kč za 150 ml, stejnou službu vám ale udělá i dětský olejíček Johnsons (stojí asi 70,- Kč).  Já jsem olej dostala opět jako dárek k nákupu, používám ho celkem často a stále mám přes půlku lahvičky.
 
Balea Body Lotion Summer Glam používám už druhým rokem a většina z vás ho určitě zná. Líbí se mi, že obsahuje třpytivé částečky, které vydrží na těle dlouho a trošku natónuje pokožku. Vůně není nic extra, ale ani jsem nic neočekávala. Cena je 49,90,- Kč za 250 ml.
 
Hawaiian Tropic sprej na opalování jsem objednávala z britského Ebaye. Četla jsem na něj pozitivní recenze a pořídila jsem OF 20, abych ho mohla mít i k moři. Olej mi hezky voní a dobře po něm jdu do hněda (nenechte se zmást, jsem sice zrzavá a pihatá, ale nespálím se často a celkem se i opálím - zase ale nejsem jako černoch:)). Kupovala jsem ho cca za 10 liber i s poštovným. Dá se koupit v zahraničí, u nás jsem ho nikde neviděla.
 
Poslední dvě oblíbené věci jsou od Revlonu - rtěnka Beyond Natural v odstínu Peach a Lip Butter v odstínu Peach Parfait. Záměrně jsem si u obou vybrala broskovév odstíny, které jdou podle mého názoru k mé pleti nejlépe a vypadají hezky, když mám opálenější obličej a vyskákané pihy. Rtěnka Beyond Natural je krémová, hydratační, ale kdo hledá intenzivní pigmentaci a dlouho výdrž, tak to nebude nic pro něj. Já raději rty přetáhnu několikrát denně, než abych je měla "stáhnuté" od rtěnky s dlouho výdrží. To samé platí u Lip Butteru, výdrž nic moc, ale hydratace je skvělá a s klidem bych ho i doporučila na suché rty. Rtěnku mi dělalo docela problém sehnat, ale poštěstilo se a objednávala jsem z americké ebaye za cca 10 dolarů včetně poštovného. Lip Butter jsem taktéžk koupila na Ebayi za cenu podobnou jako rtěnku. A těším se až Plum otevře svůj e-shop a já si budu moct objednat další Lip Butter, protože tento už mi bohužel došel.

Jaké máte své letní oblíbence vy?

8 komentářů:

  1. Veru, trefila ses mi do vkusu. Na tyhle dva výrobky YR jsem nedávno koukala a říkala si, že musím najít nějakou recenzi. Sama jsem na léto měla toaletní vodu Hawaiian Tropic a taky mi to moc vonělo. Sprcháč mi v prodejně trochu smrděl, ale ta olejová konzistence mě láká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, do sprcháče určitš jdi. Mně tedy voněl a voní stále, navíc je fakt super, že se po něm nemusím krémovat. :)

      Vymazat
  2. Já milovala krém po opalování od Avonu. Nikdy jsem neměla žádný co se tak třpytil...Ale už ho přestaly vyrábět. Teď si mažu nohy dětským olejem:D...M*

    http://www.marcelajezkova.com/2012/09/do-it-yourself-givenchy-boots-2012.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já mám právě opačně - jsem radši, když se tělové mléko/jogurt co nejrychleji vstřebá :)
    Já jsem taky objevila jeden super letní výrobek - nesmývací kondicionér z Oriflamu, který chrání vlasy před UV zářením.. jsem s ním fakt spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten se mrknu, chystám se k moři, tak něco obdobného by se hodilo. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)