pondělí 10. září 2012

Tipy na nákup do tisícovky


Článek na téma na nákup do tisícovky se již objevil i na jiných blozích, ale prvotní impuls k tématu tohoto článku mi dala Simča ze www.stylecookbook.cz. :) Nepatřím mezi osoby, které by za oblečení utrácely příliš vysoké sumy a už vůbec ne do trendových kousků. Ráda ale investuji do nějaké nadčasového kousku, který je zároveň i kvalitní. Tady jsou tedy mé tipy a kousky, které mi zaujaly a nestojí více než tisícovku.

Růžové flatforms H&M - 799,- Kč
Náhrdelník s černými kameny - 399,- Kč
Náramek Forever 21 - 6,90 Eur
Černé lodičky s otevřenou patou Zara  - 999,- Kč
Top s kočkami Zara - 699,- Kč
Top s korálkovým límečkem H&M  - 799,- Kč
Vínové kotníkové boty H&M - 899,- Kč
 
Máte nějaký tip i vy? Pokud ano, šup sem s nimi. :)

9 komentářů:

  1. Ty poslední botky z H&M vypadají božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se ze Zary líbí takové ty lodičky, jak se v nich často fotí Pavlínka. No ale na název si nevzpomenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ty se střábrnou špičkou nebo jeholové "sandálky"? Každopádně oboje jsou super!

      Vymazat
  3. Ten topík ze Zary mě láká! A o jejich botách ani nemluvě :) Jinak v háemku jsem zrovna dneska tyhle třpytivé kousky okukovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí ten náramek a oboje boty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náramk bych si ráda pořídila a mám vybrány i další kousky. :)

      Vymazat
  5. Thanks, I'm really appreciate and very nice from you! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hi! Nice inspirations!
    Would you like to follow each other? Check my blog and let me know! <3
    xoxo

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)