sobota 27. října 2012

Denim shirt, black and pink

 
Barvy nosím ráda, ale sem tam mám náladu na to zahalit se do tmavších barev, protože některé kombinace, co se mi líbí, jsou prostě tmavší. Občas si pak připadám jako chameleon. Ale to bych nebyla já, aby alespoň část outfitu neměla nějakou veselejší barvu, tentokrát to bylo růžové psaníčko. Mimochodem slabší punčochy jsem vyměnila za silnější a potřebovala bych ještě nějaké. Přijde mi, že punčoch není nikdy dost.
Co vy na to?
I like to wear colours but sometimes I've got mood to wear dark colours because some combinations, which I like, are simply darker. Sometimes I feel like a chameleon. But it wasn't me when I have one part of outfit in some sparkish colour, this time it was pink clutch. Btw. I changed thinner tights for thicker and I need more. I think there isn't enough tights.
What do you think?

 
Amisu shirt and skirt
Calzedonia tights
Deichmann DIY shoes
Elle clutch


19 komentářů:

  1. Mně se do barev momentálně nechce vůbec, takže naprosto chápu.

    Vínové punčocháče už mám ale české výroby. Brzy snad další post s nima.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta košile, ta ti opravdu sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je fakt pech s tou virózou, ale o důvod víc udělat si sraz vlastní :-) ¨
    Už jsem Ti mockrát říkala, jak se mi tahle košile moc líbí :-) Sama se teď taky halím do tmavších barev a punčochy taky pořád nakupuju dál a dál :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, tak na dalším už snad chybt nebudu. :)

      Vymazat
  4. Ta košile je nádherná! :) s tou virózou mě to mrzí, já se toho také teď obávám, nějak mě začíná škrábat v krku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Zítra jdu k doktorce, už to nechci po několikáté přecházet. Zkus nejdřív bylinky a když to nezabere, tak šup k doktoru. Už nejednou se mi vymstilo přecházet několikrát nemoc. :/

      Vymazat
  5. Už som tieto fotky obdivovala ba Fb ... moc ma zaujali pristane ti to

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné to máš, obě jsme sáhly po tmavších kouscích koukám :) a růžovoučká nemůže chybět! Perfektní outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)
      Růžová nesmí chybět, to bych nebyla já. Navíc se mi líbilo, že tento outfit hezky projasnila.

      Vymazat
  7. you are so pretty (: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Punčochy bych taky potřebovala. Strašně rychle je zničím. To psaníčko je nádherný, stejně jako ta džínová košile!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Zkus v Tescu v F&F měli ještě loni troje černé punčochy asi 60 DEN za nějakých 150,- Kč.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)