čtvrtek 22. listopadu 2012

What can delight me?

Calzedonia tights
Mnoho věcí mi dokáže potěšit včetně zdánlivých maličkostí, například když se někdo hezky usměje, venku svítí sluníčko, písnička, když se dozvím, že je rodina zdravá, někdo mi (něco) pochválí, ale také když si něco koupím nebo dobrého uvařím. Dnes tu mám menší ochutnávku toho, co mi za poslední dobu udělalo radost.
A co dělá radost vám?
Many things delight me, for example when somebody smiles nice, sun shines, nice song, when I recognize my family is healthy, somebody tells me compliment but also when I bought something for me or if I cook something good. Today some photosof things which delighted me last time.
And what can delight you?

Rafaelo cake - made by me
My lunch at work
Delivery from Parfums.cz
Goodies from Parfums.cz - shampoo and micellaire water (bare necessities), pardum Burberry Body (fell in love with this fragrance)
Tchibo cookie stamp set
 

7 komentářů:

  1. maličkosti sú tie čo dokážu potešiť najviac

    OdpovědětVymazat
  2. Burberry body je super vůně, moc se mi líbí. Přijde mi taková něžná, pudrová :)
    A na to rafaelo se mě docela nalákala, musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné zlepšováky nálady, Veru :-) Pro silonky z Calzedonie mám taky slabost, ale vyčkávám povánočních slev :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Burberry by mi taky udělal radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně udělá radost taky spousta věcí, třeba čokoláda nebo manžel, když mi dá pusu :), jinak Veru, jsem hrozně zvědavá,jak budou vypadat oblečený ty punčochy s tím stříbrným, vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko, je skvělý, že si dokážeš udělat tolik malých radostí. S tím se naprosto ztotožňuju a jak tak na to koukám, máš stejný "radostný vkus" jako já ;-). Burberry Body...to je lahůdka!
    Měj se krásně, Vivi

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)