neděle 23. prosince 2012

Pre-Christmas atmosphere

 
Předvánoční shon mě neminul ani letos, ale snažila jsem se užívat si adventní čas v klidu, jak to jen šlo. Nehonila jsem se za nákupem dárků za každou cenu, nasávala jsem předvánoční atmosféru a ve středu jsme si s přítelem zašli do na večeři a ve čtvrtek jsem se sešla s kamarádkami. Oboje bylo moc příjemné a teď už se těším na Vánoce, až si budu užívat nicnedělání a hlavně se pořádně vyspím.
Jak jste si užili nebo ještě užíváte advent vy?
Pre-Christams rush didn't pass me neither this year but i Tried to enjoy adent time how it was possible. I didn't look for gifts so much, I enjoyed pre-Christmas atmosphere and on Wednesday I went for a dinner with my boyfriend and on Thursday I met with my friends. Both events were grat and now I'm looking forward to Christmas when I'll enjoy nothing of doing and I'll sleep a lot.
How did you or still do you enjoy advent time?

 
Topshop coat
Zara pants
New look boots
Longchamp handbag
H&M scarf

7 komentářů:

  1. Poslední dobou se na žádné fotce ani neusměješ, na některé lidi by to mohlo působit, jako že jsi namyšlená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na první fotce si myslím, že je úsměv znát. Snažím se tvářit nějak "normálně" a ne vždy se mi povede se usmívat.

      Vymazat
  2. Veru, ten klid ti závidím :) Já byla ve čtvrtek na koncertě, v pátek na trzích v Německu a o víkendu jsem ještě dodělávala cukroví :) Sluší ti to, líbí se mi ty kontrasty.

    OdpovědětVymazat
  3. mňa tento rok duch Vianoc nenavštívil, takže to bolo celkom kľudné predvianočné obdobie
    pekný outfit, chic!
    prajem príjemné sviatky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Předvánoční atmosféra je obvykle ve stylu shonu úklidu a stresu takže to já raději moc nevstřebávám. Na tomto blogu ta pohoda je ne jen o Vánocích. Těším se na sváteční outfity.
    Aleš

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)