neděle 3. února 2013

White in snow

 
S trochou nadsázky by se dalo říct, že tímto outfitem a fotkami ve sněhu, se snažím přilákat zpět pravou zimu. A vůbec by mi mráz ani sníh nevadily. V takovém počasí chodíme na krátkou procházku a co může být pak lepší než si uvařit horký čaj nebo čokoládu, dát si něco dobrého a koukat na filmy nebo seriálym, případně pozorovat, jak za oknem padá sníh. :)  
It seems to be ´with this outfit and photos in the snow I try to attract back the real winter. And I don't mind the freeze and snow. In this weather we went for a short walk and then what can be better than cook hot tea or chocolate, eat something delicous and watch movies or serials, eventualy watch behind the window how the snow falls down. :)

 
Orsay short
Forever 21 turtle-neck
Calzedonia tights
Marco Tozzi boots
F&F clutch
H&M necklace

16 komentářů:

  1. Moc se mi líbí to psaníčko..taky jsem na něj koukala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A velikostně je také fajn. Uvažovala jsem i nad černým, ale nakonec zůstalo jen u tohoto. :)

      Vymazat
  2. Prima outfit, ale tohle mi už prosím nedělej. Ono vážně v Praze znovu nasněžilo. To pak klouže a vůbec je to fuj. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, u nás nasněžilo přes noc asi 5 cm. Já ale fakt netušila, že to takhle dopadne. :)

      Vymazat
  3. Pěkně jsi tu zimu přivolala :) Moc se mi ten bílý oufit líbí a to psaníčko je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sněhová víla. ♥
    A co se týče čokolády, filmů a padajícího sněhu za oknem...tak to se k tobě ráda připojím ;-)).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vivi. :)
      A kdy se stavíš na tu čokoládu a filmík?

      Vymazat
  5. Musím říct, že tvé outfity jsou lepší a lepší <3

    OdpovědětVymazat
  6. B9lá ti strašně moc sluší!!! Ty kraťásky jsou nádherný a líbí se mi i ten náhrdelník. Já teda tu zimu moc nemusím. Dneska jsem zrovna nejdřív zmokla a pak téměř zmrzla. :) Ale s horkou čokoládou doma v teple mi to vůbec nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :)
      Já mám právě ráda zimu i venku a hlavně, jak sníh krásně křupe pod nohama.

      Vymazat
  7. jak tam pekne splývaš ... až na tie tvoje krásne vlasy

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadáš krásně, moc ti to sluší:) A ty tvoje vlasy!♥

    giveaway o peříčkové náušnice
    http://b-twiggy.blogspot.cz/2013/02/100-followers-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)