pondělí 22. dubna 2013

Business outfit of Friday: beige&black

 
Dost dlouho čekal tento blazer v mém šatníku na svou premiéru. Celé loňské jaro a léto jsem pátrala po světle béžovém a když jsem hledání vzdala, tak jsem objevila tento v povánočním výprodeji. Je to další z univerzálních kousků, který se dá velmi dobře kombinovat.
Černá áčková sukně, světle béžové lodičky a červený šátek tento blazer podle mě pěkně doplňují. Někomu to možná přijde usedlé, ale pro mě je to jedna z variant, které nosím ráda, když mám dodržet dress code v práci a zároveň nechci mít na sobě kalhoty.
This blazer waited for its premiere so long in my closet. I searched for light beige blazer whole last spring and summer and when I gave up it, I found this one in winer sales. It's another basic piece which is very good for matching.
Black skater skirt, nude pumps and red scarf complement nicely this blazer in my opinion. Someone can think this outfit is stuffy but for me is one of variety which I like to wear, when I have to keep dress code at work and herewith I don't want to wear pants.

 
Forever 21 blazer
New look skirt
F&F tights
Asos pumps and handbag
Elle scarf

8 komentářů:

  1. To sako je moc hezký! Co se týče blazerů, ještě, že existuje forever 21 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu výborný kousek.do šatníku. Bude se hodit ke všemu a sluší ti. Kde mají obchod Forever 21? Mám pocit, že byl v USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nejbližší obchod je v centru Vídně. Já ale obejdnávám z internetových stránek www.forever.com/eu, posílají i do Čech, což je super. :)

      Vymazat
  3. Tohle že by připadalo někomu nudné? Vyloučeno! Skvěle padnoucí blazer skvělé barvy, jde Vám k vlasům i pleti rozzářeno šátkem.
    A potom ta sukně a boty. Tahle délka sukně a výška podpadků je tak vkusná a tak přitažlivá zároveň, velmi, velmi Vám lichotí. Takto mě můžete "nudit" denně a denně Vám budu psát stejně nudné komentáře :)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verčo, nepřemýšlelas třeba teď někdy trošku o změně vzhledu, loga blogu? Jsi skvělá blogerka, máš mnohdy moc krásné outfity, které ti sedí, ale možná by to chtělo trochu pozměnit design blogu, přitáhnout si k sobě ještě víc čtenářů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýně, přemýšlím nad tím už delší dobu, ale bohužel se mi nedostává času, abych vzhled upravila. Svůj volný čas, kterého mám poslední dobou hodně málo, dělím mezi, rodinu přítele, přátele a blog... Za nějaké dva týdny by to mělo být lepší, tak s do nějaké změny pustím. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)