sobota 13. dubna 2013

Outfit of Thurday: Polka dot tights and DIY necklce


 
Snad si jaro k nám našlo cestu a já tak mohu nosit zase své oblíbené puntíkaté punčochy, které jsem zkombinovala s černou áčkovou sukní, bílým topem a DIY náhrdelníkem.
Přeji vám krásný víkend! :)
I hope that spring find the way to us and I can wear again my favourite polka dot tights, which I matched with black skater skirt, white top and DIY necklace.
Have a nice weekend! :)

 
Calzedonia tights
New look skirt
H&M top
Young Spirit heels
Asos handbag
DIY necklace 

9 komentářů:

  1. Výborná volba sukně, puntíky bych uvítal ještě na doplncích, třeba šátek, čelenka...Ale i tak supr.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Však víš, jakou mám pro puntíky slabost, zvlášť na punčochách:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)
      Já vím, že puntíky jsou tvoje. :) U mě vedou více proužky, ale puntíky je začínají dohánět. :)

      Vymazat
  3. Krásné, ale přiznej, že jsi se nemohla dočkat a trošku ti byla zima :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ještě trench, ale na focení jsem ho sundala. Teplo mi ale moc nebylo. :)

      Vymazat
  4. Also prevents other eye problems, who were using Farmacia On Line.

    Online dating, speed dating, and" Yelp" is a term used to refer
    to humans who enjoy being cruel to animals.

    my webpage - browse around this web-site

    OdpovědětVymazat
  5. Z nadpisu ti zřejmě vypadlo S ve slově...

    OdpovědětVymazat
  6. Ty puntíky jsou krásný a vtipný detail. Moc povedené.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)