úterý 23. dubna 2013

Pastel colours and statement necklace

 
 
Kdyby nebyly pastelové barvy trendem, tak je budu nosit i tak. Důkazem toho je i outfit složený s mentolových kalhot, bílého topu,pastelově růžových lodiček se stříbrnou špičkou a pastelově růžovou kabelkou. Novým přírůstkem v mých doplňcích je tento náhrdelník, který pozvedne každý outfit o úroveň výš. Co na něj říkáte? :)
If the pastel colour wouldn't be trend, I'll wear it is spite of that. This outfit proves it which is combination of mint pants, white top, pastel pink cap toe pumps and pastel pink handbag. The new piece in my accesories is this statement necklace which raises the outfit one level higher. What do you think? :)

 
Zara pants
H&M t-shirt
Ebay pumps, handbag and necklace
Chanel sunglasses
Bentime watch

10 komentářů:

  1. Super! ;-) Ten náhrdelník je skvělý :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju ty lodičky a sehnat je ve 35 tak je mám taky. Bohužel se nejspíš nevyrábí :-( Moc se mi ten outfit líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poud nevyrábí, tak to chce sehnat v 35 nějaké jednobarevné a zbytek už jen DIY. :)

      Vymazat
  3. Jo, ten náhrdelník je super! A celý outfit vypadá hezky, jak je sladěný :)dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">

    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, něžné, jemňoučké. Náhrdelník mě nadzvednul ze židle...je úžasný a připomíná mi fascinující kaleidoskop ("dalekohled", ve kterém jsou vidět barevné korálky - dívala jsem se do něj snad celé dětství) ;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, Veru a musím pochválit ty rozpuštěné vlásky. Moc se mi líbí, když nemáš ty přední prameny sepnuté dozadu ;) Tleskám za chanelovské brýle! Takový kousek by si snad přála každá z nás.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)