středa 1. května 2013

1st May under tree in bloom

 
Byl pozdní večer první máj, večerní máj byl lásky čas.
Hrdliččin zval ku lásce hlas, kde borový zaváněl háj...
A já se těšila na pusu pod rozkvetlým stromem. Vzala jsem za vděk i švestkou, protože pod třešeň bychom se oba nevešli a břízu v blízkosti nemáme. Prostě neuschnu a to je hlavní. :)
Krásný prvomájový večer všem!
P.S. Opět foukal vítr, takže jsem měla opět vlasy všude jen ne tam, kde měly být.

 
Asos pumps
gifted namenecklace
tailored skirt from Fler
T.K.Maxx top

16 komentářů:

  1. Ta suknička je vážně rozkošná! Verunko strašně Ti to sluší, vypadáš nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je opravdu ňuňu :-) Já přemýšlím, že bych si nějakou takovou zkusila ušít sama, ale zatím jsem se neodhodlala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :)
      Já bych i chtěla ušít delší lehce pod kolena, ale taky jsem ještě neodhodlala.

      Vymazat
  3. Great pictures, absolutely stunning!

    Monica Harmony's Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Sukýnka je nádherná. Tolik ti sluší. Vím, že je jednoduchá na ušití, ale tu už si fakt nemohu dovolit. Prošvihla jsem ten čas, nenosilo se to :-(
    Závidím ti ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak na blog by to v rámci humoru nebylo špatné. Já bych něco takového na omrknutí uvítal:)

      Vymazat
    2. Děkuji, Marti.
      A souhlasím s anonymem - vzít to s nadsázkou a s tvojí postavou si to můžeš dovolit. :)

      Vymazat
  5. Jsem potěšen, že máte odvahu do toho jít. Můžete si to dovolit a je to super!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukýnka je krásná, už jsem ji obdivovala na fotce na facebooku ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kombinace sukně a motorkářské bundy :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)