čtvrtek 2. května 2013

Light shades


 
Světlé barvy u mě vedou a mám je ráda. Důkazem toho je i tento outfit. To ovšem přináší riziko, že jakákoliv skrvna je hned vidět. Většinou se oblékám podle nálady, ale pokud vím, že budu mít k obědu např. rajskou, tak si preventivně beru alespoň tmavé kalhoty. Nevím, jestli je to tím, že světlé barvy, zejména bílá, přitahují skrvny, nebo prostě nedávám pořádně pozor a pak skončí kousek jídla, čára od propisky apod. tam, kde nemá být.
 Každopádně mi to neodradí v tom, abych bílou a další  světlé barvy nenosila. :)

 
H&M shirt
S.Oliver pants
Asos pumps
Ebay handbag
gifted necklace

7 komentářů:

  1. Ty jsi v tom outfitu taaak vysoká. Hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti. Vysoká ale ve skutečnosti nejsem. :)

      Vymazat
  2. tyhle světlé barvy ti moc sluší!!! Nude lodičky jsou dokonalé a moc se mi líbí i kabelka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, Verčo, tohle ti přesně sedí. Myslím, že jsi přímo typ, kterému sluší bílá :) Ségra si zrovna včera koupila bílé slimky a modrobílý ombré top a přiznávám, že jí závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Modrobílý ombre top by se mi také líbil. :)

      Vymazat
  4. Ztotožňuji se s předchozími komentáři. Je to radost pohledět!
    Aleš

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)