neděle 5. května 2013

Outfit of Friday: Mint, beige and black

 
Mentolová se mi natolik zalíbila, že jsem pořídila v této barvě mimo kalhot ještě také top. Doplnila ho jednoduchým náhrdelníkem, který jsem si přivezla z jedné služebky, světle béžovým blejzrem a černým základem.
Přeji všem úspěšný start do nového týdne! Já mám od středy až do konce týdne volno a těším se na výletování. :)
I like mint colour and I decided to buy another piece in this colour (the first were pants) - top. I matched it with simple necklace, which I bought on business trip, beige blazer and black base.
Wish successfull start in new week! I've got holiday from Wednesday till end of week and look forward for trips. :)

 
H&M top and pants
Forever 21 blazer
DIY pumps
Longchamp handbag

7 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)