neděle 12. května 2013

Time for shorts

 

Po čtyřech dnech, které jsme strávila na jižní Moravě, jsem zpět a hned bych se tam vrátila, už jenom kvůli počasí. Skoro celou dobu bylo krásně, takže jsem vytáhla šortky a vzala si je poprvé bez punčoch. Vzala jsem si k nim balerínky, protože jsem myslela, že půjdeme na kratší procházku, nakonec jsme ušli 15 km. Odnesla jsem to s jedním menším puchýřem na prstě a nohy mi bolely stejně jako kdybych šla v lepších botách. Pěší výlet stál ale za to, hlavně výhled z rozhleden. 
After four days, which I spent at south Moravia, I'm back. Almost all the time the weather was beautiful and I wore short without tights for the first time. I matched them with ballerinas, because I thought that we go for shorter walk, atfter all we went 15 km.

To bych nebyla já, abych cestou "neulovila" nějaké zvířátko :)
Orsay shorts
Forever 21 top
Elite ballerinas
Lindex bag
Chanel sunglasses
Brandy Melville bracelet

3 komentáře:

  1. takovou štreku v balerínkách, to si dobrá! :) to počasí ti závidím, tady bylo hrozně :D

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to slušelo! :-) a fakt tě obdivuji, že jsi to ušla v balerínách :-))

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)