sobota 26. října 2013

Shades of brown

 
Hnědá barva nepatří mezi mé favority, co se týče oblékání. Několik kousků v této barvě ale vlastním a baví mě je kombinovat různé odstíny spolu s krémovou. Hnědá barva mi ale vůbec nevadí na doplňcích, v tomto případě je nadčasová.
Co vy a hnědá?
Brown colour isn't my favourite regarding the clothes. I've got some pieces in this colour and I like to match different shades together with nude. I don't mind the brown colour at accesories, in this case it's timeless.
And what about you and brown?

 
Orsay trenchcoat
Mango pants
Tod's shoes
DVF handbag
Fendi scarf
Ebay ID necklace

9 komentářů:

  1. Hezký outfit, krásný šátek. Já mám pocit, že fanynka barevné typologie by nás nejraději viděly v hnědé a zelené. Já se tedy až tak na tyto barvy necítím, ale prý zrzkám sluší. Kamarádka mi daruje hnědou rtěnku. To je barva přesně pro tebe! To jsi ty! ...už jsi mne viděla někdy v/s hnědou rtěnkou?, já na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky takový pocit.
      Hnědou rtěnku si nedovedu představit ani na sobě ani na Tobě. Taková brosková, to je jiná, ale na Tobě se mi líbí moc i červená, případně nějaká teplejší růžová. :)

      Vymazat
  2. Sluší ti to :)
    Kdyby si měla zájem, tak se můžeš podívat na naše první video, které jsme s kamarádkou natočili :)
    A byli bychom rádi za každý like a odběr :))
    http://www.youtube.com/watch?v=qE6XaEryf0A

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)