neděle 24. listopadu 2013

DIY: Christmas socks

 
Vzpomínám si, že když jsem byla malá, tak jsem mikulášskou nadílku od babičky dostávala vždy v bílé punčoše, která byla ušitá ze záclony a obháčkovaná červenou vlnou. Občas byla zábava dolovat mňamky ze spodní části ponožky.
Za chvilku je tu Mikuláš a dnes mám pro vás další DIY projekt. Mikuláškou punčochu jsem ušila pro malé děti, které máme v rodině a shodou okolností je na Mikuláše navštívíme.

Potřebujete:
  • zbytek nějaké pevnější látky (ideálně bavlna)
  • starou záclonu (tu má doma téměř každý)
  • nůžky, jehlu, nit, špendlíky, křídu
 
Látku jsem přehnula v půlce, abych měla dvě vrstvy na sobě. Křídou jsem si nejdříve nakreslila na bavlněnou látku obrys punčochy (napoprvé jsem to netrefila tak, jak jsem chtěla, proto tolik čar :)) a pak vystřihla.
 
 
Podle této šablony jsem obkreslila a vystřihla další část ze záclony.
 
 
Bavlněnou i záclonovou část dáte na sebe, zahnete horní okraj a sešijete buď ručně, nebo na šicím stroji.
Pak se dají k sobě lícem obě části tak, aby rub látky byl směrem ven a sešíjí se kolem dokola, horní část se nechá volná. Obrátíme na líc a voilá je hotovo.
 
 
Myslím, že taková punčocha s mikulášskou nadílkou potěší nejedno dítě a třeba i dospělého. :)

3 komentáře:

  1. Vivi jásá, Vivi je nadšená a jde si pro nit, jehlu a nůžky - chce mít pro Mikuláše nachystané stejně úžasňácké punčošky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá úžasně.. uplně by se mi líbily i jako normální ponožky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé ty jsou krásné. Nosila bych je asi i na doma :-)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)