úterý 21. ledna 2014

Novinky z poslední doby

úklid šatníku a nedělní relax :)
Poslední dny jsou pro mě dost hektické, hlavně, co se týče práce, ale snažím se vyhradit si čas i na jiné aktivity.
Minulý víkend jsem se rozhodla udělat velkou čistku svého šatníku. Když jsem se před více jako rokem stěhovala, tak jsem věci přesunula pouze z místa A do místa B a dál to neřešila. Jenže jsem začala mít problém, abych se vešla do šatníku (mimochodem ten mám pořád, ale po úklidu je to lepší), takže jsem vyházela nejdříve celou skříň, pak komodu a nakonec přišel na řadu botník i kabelky. Když to viděl můj muž, tak nestačil valit oči a pak se raději odklidil do ústraní, pravděpodobně proto, aby ho asi neranila mrtvice. :)
Věci, které jsem na sobě neměla déle než rok nebo které byly už dost onošené, případně mi jen trochu neseděly, jak mají, jsem vyřadila. U věcí, u kterých jsem se nedokázala rozhodnout, tak jsem je dala na hromádku zvlášť a rozhodla se nakonec až podle toho, jestli se mi do skříně vejdou nebo ne. Ve finále jsem tedy měla pět hromad. Věci, které jsem si nechala, putovaly zpět do skříně / komody. Nošené, ale stále pěkné věci jsem dala na charitu, nové nebo minimálně nošené věci mám v plánu prodat, onošené či nějak poškozené jsem vyhodila a z poslední hromádky, u které jsem se rozhodovala, jsem si nakonec nechala jen jedny šaty.
Provádíte podobný úklid? A třídíte průběžně nebo najednou?

 
V neděli jsem po "náročném" předchozím dni odpočívala a šla na procházku k rybníku. Kdyby pořádně mrzlo, tak by to tam bylo super na bruslení. :)  
Po úklidu skříně jsem přišla na to, jaké základní kousky mi chybí a některé si pořídila o tomto víkendu. V Reservedu jsem objevila basic trička, která se zdají být celkem kvalitní - švy by se neměly zkroutit po pár vypráních a navíc jsou za super cenu. Dále jsem si objednala výrobky, které se mi již několikrát osvědčily a určitě o nich ještě uslyšíte. Prostě občas si člověk musí udělat radost a odměnit se. :)

14 komentářů:

  1. Já dělám úklid tak dvakrát ročně a stejně se pořád nevejdu do skříně...a to mám všeho podle mě tak půlku jak průměrná fashion blogerka....kdybych měla třeba 20 zimních kabátů, nevím, kam bych je dávala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvacet zimních kabátů taky nemám, ale ujíždím dost na sukních a šatech. jinak já jsem nasrtěhovaná i v půlce skříně, kde má můj muž věci. :-D

      Vymazat
  2. Ja dělám čistku pravidelně na podzim,ale možná bych mohla zase i teď,taky se mi to dost hromadí,že místa není na rozdávání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci čistku dělat pravidelně a snad se časem dočkám vlastní šatny. :)

      Vymazat
  3. Já uklízela na podzim a taky jsem toho dost vyřadila, teď už mě čekají "akorát" boty a kabelky :D :) Jinak to pruhované tričko/šaty vypadá suprově, už teď jsem zvědavá, jak ho zkombinuješ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty třídím průběžně, ale kabelky ještě musím protřídit. :)
      Šaty mám dnes na sobě a snad bude čas i na focení.

      Vymazat
  4. Také jsem uklízela a přišla jsem na to, že když něco vyřadím neonošeného, tak se mi to tak za dva měsíce k něčemu skvěle hodí. Tak jsem si pořídila mezisklad. Nebo si pořídím šatnu :-) To je můj sen. Mně věci už 20 let sedí víceméně stejně a vše se vrací jako plaid či šedá sukně. Jen boty jsou jiné a hezčí. Tak to oblečení schovávám. Stejně jako věci po mámě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mám taky některé kousky schované, ale vyřadila jsem hlavně věci, které byly už obnošené nebo poškozené. Ale když tak koukám na tu hromadu na prodej, tak i těch málo nošených věcí je dost. :)
      Šatnu bych také chtěla a snad se mi tenhle sen splní. :)

      Vymazat
  5. Procházky mám ráda, skvěle si tak pročistím hlavu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky a nejvíc psychicky za relativně krátkou dobu si odpočnu na lyžích. :)

      Vymazat
  6. Taky jsem před pár měsíci uklízela a docela dost protřídila. Něco jsem vyhodila a asi 3 igelitky jsem dala do místního dětského domova. To byl pak pocit :)

    http://thedecadenceofdecay.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. :)
      Takovouto očistu skříně plánuji dělat častěji.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)