úterý 28. ledna 2014

White & Blue

 
Dlouho jsem na sobě neměla tuto košili, což jsem si uvědomila při úklidu skříně. Takže nastal nejvyšší čas ji opět provětrat. Líbí se mi, jak modré detaily ladí s leginámi v džínovém vzhledu. Sice jsem si vyslechla už pár poznámek, že vypadám jako Ferda mravenec. Mně se naopak mašle líbí a košile tak působí neokoukaným dojmem.
Mimochodem mimo Facebooku mě můžete sledovat nově i na instagramu jako stylebyveronika.
I haven't worn this shirt quite long and this I recognized during cleaning my closet. So it's time to wear it again. I like how the blue details matches with the jeggins. Some people doesn't like so much this shirt but I like especially the bow with which the shirt is interesting.
Btw. you can follow me on Facebook and also on Instagram as stylebyveronika.

 
 Reserved shirt and boots
Calzedonia leggins
DKNY handbag

6 komentářů:

  1. Ta košile je moc hezká. To bybyla škoda ji neprovětrat. Sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, jenom ta barva mašle z toho dělá trochu smuteční outfit. Tím jak sama o sobě je nápadná, takmmožná zkusit jinou, neutrální barvu? Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Ta mašle k té košili už právě byla - je tmavě modrá s malými bílými puntíky. Ale díky za tip, nějakou si k tomu ušiju. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)