sobota 19. dubna 2014

Welcome in my closet

Za poslední dobu jsem si pořídila několik věcí a mám z nich o to větší radost, že jsem je sehnala buď v nějaké akci nebo ve slevě.
V F&F jsem si pořídila proužkovaný svetr s kotvou, proužkované tílko a bílé botky.
Lately I bought some new pieces and I'm happier because I bought them in some action or in sale.
In F&F I bought stripped jumper, top and white shoes.




Lindex patří mezi mé nejoblíbenější obchody a málokdy se stane, že odsud odejdu s prázdnou. Tentokrát jsem si odnesla bílé letní šaty, kterého jsou objevila v dětském oddělení. Bílé šaty jsem si chtěla na letošní léto pořídit a na těchto se mi líbí jejích cípatý střih.
Lindex is oneof the most favourite shops and almost always I buy something. This time I bought white summer dress which I found in child department. I wanted to buy white dress for this summer and I like its cut.
Dále bílý svetr, který jsem okukovala již před časem, ale nechtělo se mi za něj platit plnou cenu a teď jsem ho pořídila za třetinovou cenu.
Then I bought white jumper which I wanted some time ago but I didn't like the price and now I purchased it for third price.


Poslední, co jsem si odnesla, jsou tmavě růžové šaty, které určitě využiji minimálně na jednu slavnostní příležitost, kterých mi letos čeká víc.
The last one is the dark pink dress, which I'll wear for some gala event which will be more this year. 


5 komentářů:

  1. zbožňujem pásikavé veci :) tie posledné šaty sú krásne síce nemám rada ružovú :)

    OdpovědětVymazat
  2. pásikové veci v kombinácii čierna-biela aktuálne vedu aj u mna. Len za posledny mesiac som si kupila asi 4 veci s pásikmi :D
    A posledné šatičky sú krásne. Vyzerajú tak ľahučko a vzdušne, už len aby bolo poriadne horúco :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do všech tří věcí na první fotce jsem se na první pohled zamilovala :) A bílé šaty jsou taky krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. super nákupy, Lindex mám taky ráda a proužky miluji:), hezké velikonoce Kate.
    http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Díky všem za pěkné komentáře! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)