pondělí 11. srpna 2014

Floral pencil skirt


Sehnat na mě dobře padnoucí pouzdrovou sukni je celkem umění, takže téměř vždy vyhledávám ty pružné. Jakmile jsem narazila na tuto květovanou a navíc ve slevě, neváhala jsem a vzala ji. Byla ale příliš dlouhá a zkracovala mi postavu, takže jsem ji zkrátila. 
Plánuji ji nosit hlavně s jednoduchými topy, aby outfity nepůsobily příliš usedle. I když v případě tohoto potisku by i s formálnějším svrškem netvořily klasický business look.
Co vy a pouzdrové sukně - nosíte nebo nenosíte?
It's difficult to buy pencil skirt which fits me good, so I almost always find these skirts which are from stretchmaterial. As soon as I found this one in sales I had to buy it. But it was too long for me and I looked shorter in it, so I cut it.
I plan to wear it mainly with simple tops that outfits don't look so stuffy. Even in this case this skirt with floral pattern would look good with more formal top.
What about you and pencil skirt - do you wear them or not?



F&F skirt
Tezenis top
BCBG heels
Siena Style handbag
Bechick pave bracelet
Michael Kors sunglasses

6 komentářů:

  1. Mas skvelu postavu!! A uzasny outfit opat.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) S tou postavou to ale taková hitparáda není. ;)

      Vymazat
  2. Skvělá sukně. Moc ti sluší. Já bych si k ni klidně vzala něco barevného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti!
      Něco barevného určitě vyzkouším. :)

      Vymazat
  3. Krásně ti zdůrazňuje postavu! A ten potisk je super :-) Já bych ráda nějakou pouzdrovku, aby byla opravdu do pasu - mám jednu co je mi teď větší a sveze se mi až na boky, což se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)
      Tahle se dolů právě vůbec nesveze.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)