pondělí 20. října 2014

Season of tights is coming

Calzedonia F/W 2014
S příchodem podzimu přišla opět sezona punčoch nebo chcete-li punčochových kalhot. Jsou nedílnou součástí outfitu pro někoho (jako například já), kdo nosí rád sukně nebo šaty a nechce se ji vzdávat ani na podzim nebo v zimě. 
Myslím, že minimálně jedny punčochy ve svém šatníku má každá žena, ať už se jedná o klasické tělové silonky nebo černé punčochy. 
Co se týká mě, tak já klasické tělové silonky nemám ráda a ve své punčochové sbírce je snad ani nemám. Místo nich raději preferuji samodržky, které nejčastěji kupuji v F&F, ale s krásnými a veselými lemy měl i DIM. Ten bohužel u nás zrušili a ani nevím, jestli někde existuje. 
Na punčochy mám vymezenou jednu zásuvku a po tom, co jsem punčochy probrala a ty poškozené nebo už hodně onošené jsem vytřídila, mi jich moc nezbylo. Přesto bych vám ráda dnes ukázala svoji malou punčochovou sbírku. Drtivá většina punčoch je 60, 80 nebo 100 DEN, protože je nejčastěji nosím právě na podzim a v zimě a potřebuji, aby mi v nich nebyla zima. 



Základní kouskem jsou u mě klasické černé neprůhledné punčochy, kterých mám několik a nejčastěji je pořizuji v Calzedonii nebo v Tezenisu. Chystám se ale pořídit si termo punčochy, které se dají sehnat za fajnovou cenu v dm drogerii.  
Samozřejmě mám i legendární punčochy House of Holland, které vypadají jako podvazky a pak také černé tenké s květinovým vzorem a další s puntíky, ty ale často nenosím.
Klasické černé punčochy kombinuji, jak s výraznějšími, tak i s tlumenými barvami. House of Holland nosím s mini délkami, což je výjimečně, protože v práci musím dodržovat určitý dress code. Do basic řady bych zařadila ještě šedé a šedé melírované (na fotce nejsou).


. Další jsou punčochy se vzorem. Nejoblíbenější jsou světle hnědé s bílými puntíky. Krémové jsem na sobě měla asi jen dvakrát, pokaždé k nějakému tematickému outfitu. Mimo punčoch s mašličkami, které jsou z DIM, všechny ostatní jsem pořídila v Calzedonii.


Barevných punčoch jsem měla víc, ale po protřídění jich zbylo jen několik. Nicméně už mám další vyhlídnuté a stálě přemýšlím nad tím, zda si pořídit jedny v hořčicové barvě. Přeci jen nemám dlouhé hubené nohy a mám obavu, aby mi tato barva nepřidávala na obvodu stehen a lýtek.
Bohužel foťák opět sežral barvy, takže ve skutečnosti jsou barvy trochu jiné.
Vlevo nahoře jsou červené punčochy z Caledonie, vedle pak fialovo-růžové a růžové z Lindexu, světle růžové z H&M, fialové a květinové jsou opět z Calzedonie.
Kombinuji je nejčastěji s jednobarevnými outfity, a to buď v černé nebo v bílé/krémové.


Poslední část tvoří punčochy tématické, které nosím v určitém období.
Černé s červenými srdíčky jsem dostala od svého muže a nosím je nejčastěji na Valentýna. Černé se zlatou aplikací nosím v zimě. Se stříbrnými hvězdami jsem dostala od rodičů mého muže a nosím je v období Vánoc a adventu. Se stříbrnou čárou nosím nejraději k úzkým sukním a dělají pěkné lýtko. Černobílé jsem si pořídila loni a měla jsem je na sobě asi třikrát, vždy kombinovány s černou sukni a světlým nebo černým vrškem. Mimo srdíčkových punčoch jsou všechny ostatní opět z Calzedonie. Všechny tyto punčochy kombinuji s jednoduchými kousky.
A kam zamířit pro punčochy? Ačkoliv se někomu Calzedonia může zdát dražší, tak já za sebe musím říct, že cena odpovídá kvalitě a mají opravdu velký výběr. Navíc koncem sezony mají vždy slevy, takže to se pak punčochy dají pořídit za parádní cenu. Krásné punčochy se dají ale sehnat i v Lindexu, H&M, Beponu, Tezenisu, občas i v F&F a naposledy jsem si pořídila dvoje (černé a tmavě šedé) v Lidlu.
Na svém pomyslném wishlistu mám černé silonky s černou linkou na zadní straně od Wolfordu a snad si je brzy pořídím, protože mi přijdou neuvěřitelně sexy.

Co vy a punčochy, nosíte je? A pokud ano, kde je nejčastěji kupujete?

P.S, Článek není nikým sponzorovaný, jen jsem sepsala své dojmy a zkušenosti jaké mám.

4 komentáře:

  1. Z DIM mám taky ještě i něco v zásobách. Mám také hodně punčocháčů. Hodně jich mám z Calzedonie, ale i různé z Itálie a USA. Se švem mám, ale zatím jsem je ještě neměla. Od Wofford mám bílou košili a je to paráda.

    Máš krásnou sbírku a mám Velké pochopení, neboť sdílím stejnou vášeň.

    OdpovědětVymazat
  2. Na každou nožku jednu punčošku...to je moje heslo. ;) Miluju punčochy a ve tvé sbírce bych si určitě vybrala (vlastně se dá říct, že bych ji brala celou) ;). Vytřiďování punčoch je vždycky trochu smutné, protože se tak člověk často musí zbavit i hodně oblíbených kousků. Ale na druhou stranu je to zas skvělá příležitost vyrazit na lov nových. ;) Však my si poradíme, viď? ;)
    Měj se krásně, Vivi

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)